Lei…

Vestlandsmor

Andre møte med forumet
Kjenner jeg begynner å bli lei nå! :smiley-angelic002 Både tungt, vondt og varmt nå..:p Er 37+5 i dag, så det er potensielt en god stund igjen også (førstegangs). Hva gjør dere for å slappe av, få tiden til å gå eller bare generelt ha noe å holde på med?
 
Det er lov å være lei! Jeg er 36+6, tredjegangs, men uten et eneste tegn på at fødsel nærmer seg :bag: Jeg har bekkenløsning, vondt overalt og har gått til termin med de to andre (første kom 3 dager før, andre ble igangsatt 6 dager før pga store plager).

Nei, hva gjør man? Jeg ligger inne med varmepumpe på kjøling, henger her på forumet, ser tv, leser bok, pakker fødebag, vasker babytøy, spiser vannmelon i store mengder :hilarious: Nei, jeg veit ikke helt, tiden snegler seg frem. Jeg sover en del på dagtid.
 
Kjenner jeg begynner å bli lei nå! :smiley-angelic002 Både tungt, vondt og varmt nå..:p Er 37+5 i dag, så det er potensielt en god stund igjen også (førstegangs). Hva gjør dere for å slappe av, få tiden til å gå eller bare generelt ha noe å holde på med?
Driiitlei selv, føler med deg! Førstegangs her og, 38+2 i dag. Har lite tips, da jeg holder på å gå på veggen selv, pga. smerter som gjør at jeg ikke kan gjøre noe som helst omtrent. Men! Har brodert mye i løpet av svangerskapet, så kan anbefale det eventuelt :smiley-ashamed004
 
Kjenner jeg begynner å bli lei nå! :smiley-angelic002 Både tungt, vondt og varmt nå..:p Er 37+5 i dag, så det er potensielt en god stund igjen også (førstegangs). Hva gjør dere for å slappe av, få tiden til å gå eller bare generelt ha noe å holde på med?
Lei selv.

Er 37+ 6 nå, sist startet fødselen 37+4 så ble liksom litt ekstra lei med en gang jeg passerte den tiden.

Prøver å være flinkere å slappe av, hvile og sove mye nå for å hente meg inn før fødsel, noe jeg ikke var flink til sist og har egentlig ikke vært så flink til frem til nå. Men fødselen startet sist tidlig på natten etter en dag jeg var helt utmattet av å ha styret med for mye, som ga en utrolig slitsom fødsel, så satser på å gå inn i neste fødsel mer uthvilt denne gangen:p
 
«Litt godt» å høre at jeg hvertfall ikke er alene! :Heartred Takk for gode tips. Blir spennende å se når alt settes i gang:smiley-ashamed004
Noe jeg «angret» litt på sist gang var at jeg ikke hadde brukt noe særlig tid på å lese meg opp på amming og det 4 trimesteret. Så det kan være en god ide å vie litt tid til, ligge å slappe av men se videoer og lese litt i forberedelse på livet med baby på utsiden;-)

Jeg er jo annengangs men er 6 år siden sist så jammen mye man glemmer og er i gang å freshe opp litt kunnskap her selv:)

Ellers så jeg endel på «jordmødrene» gratis nrk. Og andre programmer om fødsel og baby på tv for også ha en formening om hva som kunne komme meg i møte:)
 
Jeg er også kjempelei nå. Ingen av gutta mine kom før termin, så er vel ikke veldig sannsynlig at hun her gjør det heller. Har så utrolig mye mer plager denne gangen, så 4 uker føles som en evighet o_O Vondt i bekkenet, konstante kynnere og mye heftig nedpress, tungt når man ikke klarer å fungere i det hele tatt.. Sliter med å få sove. Blitt forkjøla i tillegg, og hoster og hoster og hoster :meh:
Prøver å minne meg selv på at premien man får til slutt, er verdt all ventingen og alle plager. Jeg gleder meg så fælt til å se hvem som gjemmer seg der inne:Heartbigred
 
)Jeg er også kjempelei nå. Ingen av gutta mine kom før termin, så er vel ikke veldig sannsynlig at hun her gjør det heller. Har så utrolig mye mer plager denne gangen, så 4 uker føles som en evighet o_O Vondt i bekkenet, konstante kynnere og mye heftig nedpress, tungt når man ikke klarer å fungere i det hele tatt.. Sliter med å få sove. Blitt forkjøla i tillegg, og hoster og hoster og hoster :meh:
Prøver å minne meg selv på at premien man får til slutt, er verdt all ventingen og alle plager. Jeg gleder meg så fælt til å se hvem som gjemmer seg der inne:Heartbigred
Blitt forkjølet her også (feber, tett/rennnde nese og vond hals - heldgvis ikke hoste, unner deg ikke den!). Så nå er det nesten sånt at hun gjerne kan vente litt (ironisk ja :p) så jeg kan bli frisk først!

Masse god bedring til deg!
Helt sant at premien blir verdt det, prøver å minne meg selv på det hver dag:Heartred Og, hun er vel allerede blitt sjefen i hus så hun kommer når hun vil:smiley-ashamed004
 
Blitt forkjølet her også (feber, tett/rennnde nese og vond hals - heldgvis ikke hoste, unner deg ikke den!). Så nå er det nesten sånt at hun gjerne kan vente litt (ironisk ja :p) så jeg kan bli frisk først!

Masse god bedring til deg!
Helt sant at premien blir verdt det, prøver å minne meg selv på det hver dag:Heartred Og, hun er vel allerede blitt sjefen i hus så hun kommer når hun vil:smiley-ashamed004
Haha det sist er så sant, de er allerede sjefene før de har kommet ut :hilarious:
 
Kaster meg på denne... drittlei jeg også.. hadde termin 31 mai. Dette er barn nr 3. De andre to kom 1 dag før termin. Nå er jeg 6 dager på overtid. Aner ikke hvordan jeg skal holde ut :sad010 vert moden og hatt åpning i 3 uker nå. Tøyet så mange ganger at jeg husker ikke... hvorfor skjer det ingenting????
 
Kaster meg på denne... drittlei jeg også.. hadde termin 31 mai. Dette er barn nr 3. De andre to kom 1 dag før termin. Nå er jeg 6 dager på overtid. Aner ikke hvordan jeg skal holde ut :sad010 vert moden og hatt åpning i 3 uker nå. Tøyet så mange ganger at jeg husker ikke... hvorfor skjer det ingenting????
Å, fy søren, skjønner godt du er lei!!
Jeg har termin til lørdag, og føler allerede jeg er på overtid. Blir så frustrert.

Håper virkelig det skjer noe hos deg snart :Heartpink
 
Vi hadde baggen pakket og var klar for å dra på sykehuset for igangsetting da de ringte og flyttet det til i morgen. Var fullt på føden og de ville være sikker på at de kunne gi meg god omsorg, så jeg er jo glad for det selv om det ble litt skuffende og annerledes dag enn vi planla. Var så klar for at vi skulle starte prosessen i dag. Er førstegangs så er veldig, veldig spent! Lurer jo på hvor lang tid det tar før han kommer :)
 
Vi hadde baggen pakket og var klar for å dra på sykehuset for igangsetting da de ringte og flyttet det til i morgen. Var fullt på føden og de ville være sikker på at de kunne gi meg god omsorg, så jeg er jo glad for det selv om det ble litt skuffende og annerledes dag enn vi planla. Var så klar for at vi skulle starte prosessen i dag. Er førstegangs så er veldig, veldig spent! Lurer jo på hvor lang tid det tar før han kommer :)
Stor forståelse for det :Heartred skjønner godt at du er spent. Så bra de er opptatt av å gi god omsorg. Ønsker deg lykke til i morgen. You got this! For øvrig er det fullt på føden hver gang jeg er på sykehuset på kontroll. Håper jeg treffer på en roligere dag:wacky:
 
Å, fy søren, skjønner godt du er lei!!
Jeg har termin til lørdag, og føler allerede jeg er på overtid. Blir så frustrert.

Håper virkelig det skjer noe hos deg snart :Heartpink
Takk og like så <3 på en merkelig måte så hjelper det litt å vite at jeg ikke er alene om å være dritlei :hilarious:

Håper du slipper å gå over termin :love2
 
Back
Topp