Legoland i fellesferien

Var der i fellesferien for tre år siden og ja, det var kø, kø og atter kø! Vi sto minst en time i kø før de fleste attraksjonene, så det var en tålmodighetsprøve vil jeg si. Har man mulighet til å dra utenom fellesferien, ville jeg absolutt gjort det :).

Var der i fellesferien for tre år siden og ja, det var kø, kø og atter kø! Vi sto minst en time i kø før de fleste attraksjonene, så det var en tålmodighetsprøve vil jeg si. Har man mulighet til å dra utenom fellesferien, ville jeg absolutt gjort det :).

Såpass! Det hørtes ikke bra ut. Vet du når i skoleferien det evt. er best/verst å være der?

Jeg var i forfjor. Null stress!

vi var der slutten av juni i fjor og da var det overkommelig med kø, venta kanskje 1 eller 2 runder pr attraksjon :) Noen jeg kjente var også i fellesferien(juli) for etpar år sida og det var laaange køer..

Såpass! Det hørtes ikke bra ut. Vet du når i skoleferien det evt. er best/verst å være der?
Helt i starten av skoleferien, altså fra første helgen og utover i første skoleferieuke, vet jeg via flere at det har vært ganske greit å være i Legoland. Fellesferien ville jeg unngått, om jeg hadde hatt valget i hvert fall ;).

Vi var der i fellesferien, og det var ikke kø ett sted :D
Men det regnet og det regnet og bi var gjennomvåte ;)

Vi var der siste uka i juni i fjord,var ganske greit der da.. Vi var der da di åpnet,kom litt mer folk utover dagen men da hadde vi allerede kjørt igjennom di store tingene.. :)

Back
Topp