Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Danmark er ikke kaldtNoen som har vært i Legoland i høstferien?
Er vel mye mindre kø, og det er knall.
Men er det "for" kaldt?
Danmark er ikke kaldtgår helt fint. Var der for 8-9 år siden i høstferien, var like bra som om sommeren.
Mente vel heller at det er omtrent som her hjemmeHaha Hvordan kan du si at Danmark ikke er kaldt? Det kommer helt ann på. Vi var der i juli i fjor og jeg måtte kjøpe fleecejakker og vanter til jentene mine.
Tilbake til det du spør om, så er det sikkert fint der i høstferien, det eneste er at det kan være for kaldt for de vannatrakksjonene som finnes der.
Det kommer helt anla hvor man er i Danmark jsHaha Hvordan kan du si at Danmark ikke er kaldt? Det kommer helt ann på. Vi var der i juli i fjor og jeg måtte kjøpe fleecejakker og vanter til jentene mine.
Tilbake til det du spør om, så er det sikkert fint der i høstferien, det eneste er at det kan være for kaldt for de vannatrakksjonene som finnes der.
Var der i slutten av juni et årog da var det ikke køHeller kaldt enn de milelange køene som er i sommerferien.![]()
Det kommer helt anla hvor man er i Danmark js
Vi har vært der mange ganger på sommeren og aldri måttet bruke fleece
Slutten av juni er ikke fellesferien. Prøv å være der i midten av juli. Sto en time i kø for å gå på toalettet.Var der i slutten av juni et årog da var det ikke kø
Slutten av juni er ikke fellesferien. Prøv å være der i midten av juli. Sto en time i kø for å gå på toalettet.
Du sa sommerferieSlutten av juni er ikke fellesferien. Prøv å være der i midten av juli. Sto en time i kø for å gå på toalettet.