Legoland høstferien

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Noen som har vært i Legoland i høstferien?

Er vel mye mindre kø, og det er knall.
Men er det "for" kaldt?

Noen som har vært i Legoland i høstferien?

Er vel mye mindre kø, og det er knall.
Men er det "for" kaldt?
Danmark er ikke kaldt :) går helt fint. Var der for 8-9 år siden i høstferien, var like bra som om sommeren.

Kjør på :) veldig fint der i høstferien :) mye mer behagelig å gå å se hele dagen også.
Å vis dere bor i lalandia er jo badeland der innendørs, så man kan kose seg med det også.

Danmark er ikke kaldt :) går helt fint. Var der for 8-9 år siden i høstferien, var like bra som om sommeren.

Haha Hvordan kan du si at Danmark ikke er kaldt? Det kommer helt ann på. Vi var der i juli i fjor og jeg måtte kjøpe fleecejakker og vanter til jentene mine.

Tilbake til det du spør om, så er det sikkert fint der i høstferien, det eneste er at det kan være for kaldt for de vannatrakksjonene som finnes der.

Haha Hvordan kan du si at Danmark ikke er kaldt? Det kommer helt ann på. Vi var der i juli i fjor og jeg måtte kjøpe fleecejakker og vanter til jentene mine.

Tilbake til det du spør om, så er det sikkert fint der i høstferien, det eneste er at det kan være for kaldt for de vannatrakksjonene som finnes der.
Mente vel heller at det er omtrent som her hjemme:)

Det kommer helt anla hvor man er i Danmark js
Vi har vært der mange ganger på sommeren og aldri måttet bruke fleece

Heller kaldt enn de milelange køene som er i sommerferien. :)

Vi var nettopp der og sommeren i Danmark har ikke vært som det pleier. Det var klad mye mer en her hjemme faktisk, ville ha vurdert å dra litt før høstferien om mulig.

Det kommer helt anla hvor man er i Danmark js
Vi har vært der mange ganger på sommeren og aldri måttet bruke fleece

Selvfølgelig,men vi var i Legoland i juli i fjor det var iskaldt. Var også på Falster der var det bedre temperaturer :)

Vi var i Legoland i påskeferien for eit par år sidan. Ingen kø, men ein del var stengt (alt med vatn + eit par berg-og-dalbaner) og vi var skikkelig uheldig med været. Ca 0 grader, snø/is på bakken. Vanligvis var det 12-15 grader på den tida sa dei...

Slutten av juni er ikke fellesferien. Prøv å være der i midten av juli. Sto en time i kø for å gå på toalettet.

Dra på regnværsdager i fellesferien, ikke kø et sted og helt nydelig i parken :) Så vi har begynt å dra i slike parker da det er dårlig vær, for jeg blir litt gal av mye mennesker :p hihi

Back
Topp