LEGGKRAMPER

Beate J

Elsker forumet
Hei alle sammen,

noen som er plaga med leggkramper om natta?
hadde litt med første [:@][:@][:@]

Har nå begynt igjen, natt til lørdag fikk jeg en KRAFTIG en i høyre legg, og en mindre kraftig i venstre.....
Dette er sinnsykt vondt å jeg har fortsatt vondt!!!![:(][:(][:(]

Noen som har noen råd for å ikke få dette noe mere????????

ÅNEI!!!!
dette er noe jeg faktisk har fortrengt fra de to svangerskapene jeg har vært igjennom - det er bare så vondt!!!!!

Jeg fikk mannen til å massere leggene mine hver kveld - hehe... litt måtte han jo gjøre også - knis
Det hjalp nok noe.
Har hørt ulltråd rundt ankelen skal være bra - også mener jeg at jeg har lest ett eller annet sted at det er noe en trenger - hør på en helsekost butikk de har sikkert svar

Jeg var fryktelig plaget med leggkramper for noen år siden.. Det eneste som nyttet var egentlig å komme meg opp av sengen å trø litt på den! Hvis ikke får du spørre mannen din om han kan strekke foten din godt ut, da går det ganske fort over :) Jeg har ikke vært plaget med kramper i leggen etter jeg ble gravid, men har hatt litt kramper i fotbladet :s fryktelig vondt det også! Da må sambo bare trå til og tøye foten min, så går det fort over :p

Jeg har lest at Kalsiumtabletter hjelper.
(eller kalktabletter)

Sliter med dette de siste mnd jeg også, men føler at det hjelper å ta tilskudd:)

Jeg har i mange år sparket fotball. I de siste årene har jeg vært veldig plaget med å få kramper i leggene. Fysioterapeuten sa til meg at jeg burde ta magnesium tabletter. Fikk aldri somlet meg til å kjøpe det, så vet ikke selv hvordan det virker. Jeg vet heller ikke hvordan dette er å ta for gravide.
Det er utrolig vondt å få kramper, og man blir veldig støl i muskelen i etterkant.

Lykke til med å bli kvitt krampene[:)]

ofofof HATER dette!!!
hadde sååååå store problem med dette 1 gangen. å i natt var første gang jeg kjente det igjenn...
det er bare sssååååå utrolig vondt,

er også veldig interesert i tips for å ungå dette???

Jeg sliter med akkurat det samme. Skal til legen på onsdag, tenkte jeg skulle høre med henne om hun hadde noen råd :)

ORIGINAL: Vaffen

Jeg sliter med akkurat det samme. Skal til legen på onsdag, tenkte jeg skulle høre med henne om hun hadde noen råd :)

Først: tusen takk alle sammen for gode råd [:D] dette er sinnsykt vondt!!!!! [:@]
Vaffen: gi meg en tilbakemelding på hva legen sier da? [:)]

jeg ble rådet til å ta magnesium ved forje scvangerskap. eller spise masse nøtter.[:)] det hjalp litt

Har hørt det kan hjelpe med magnesiumtilskudd, eller ulltråd rundt ankelen, eller en helt vanlig stålkniv under madrassen om natta... Mamma har en stålkniv under madrassen i fotenden siden hun var mye plaga med kramper, og hun har det ikke lengre.

Back
Topp