Leggkramper

Siw70

Flørter med forumet
Hei alle sammen!

Noen her som er plaget av leggkramper i forbindelse med svangerskapet?
Jeg var kjempeplaget, våknet 3-4 ganer hver eneste natt med kramper i leggene. Fikk da igjen store problemer med å gå på dagen, pga smerter i leggene mine. Snakket med homøpaten min, og fikk anbefalt å ta ekstra tillskudd av magnesium. Fikk kjøpt magnesium og har nå gått på dette i fem dager og krampene er helt borte! [:D]

Kan man bare ta det uten å kosultere med legen??

For da vil jeg også....[:)]

I følge min lege og Rikshospitalet er det ikke farlig å ta ekstra tilskudd av magnesium under svangerskapet. Det er virkelig å anbefale dersom du er plaget med kramper. Det virker! [;)]

Tar du det i tabelett form? Hva heter dem?

*måløpeåkjøpedissejegogså*

Jeg kjøpte de på Svinesund, i helsekostbutikken der, men man får helt sikkert kjøpt de her hjemme også. De heter i alle fall: Twinlab; Magnesium, naturell, inneholder 400 mg magnesium. En kapsel hver dag i forbindelse med måltid.
[:)]

Jippi.. Tusen takk for hjelpen.. Bye bye til leggkrampene.. [;)]

har hatt det et par-tre ganger,,men jeg sover så lett for tiden,,,så har våknet før krampen har fått "tak" liksom, så har ikke blitt noe store smerter heldigvis!![;)]

Hadde det en kort periode, men nå har jeg ikke hatt det på lenge. Vet ikke hvorfor det har gitt seg. Kunne våkne midt på natta med den krampa. Lurer på om jeg leste et sted at det hjalp å drikke (mye) melk.... og tøye ut leggene før en gikk å la seg.... jeg har alltid vært så utrolig glad i melk, så jeg drikker mye melk altså.

Back
Topp