Leggkramper

Snusmumrikk1

Bli kjent med forumet
Vanlig med leggkramper?? Har det så og si aldri, og ikke forrige svangerskap. Men guuud, belaster jeg leggen kommer det NESTEN en krampe som ligger å murrer :arghh:

Ja. Har ikke fått hittil i dette svangerskapet, men husker fra mitt første svangerskap. Grusomt!:arghh:

Jepp vanlig, tror det kan hjelpe med kompresjonsstrømper og magnesiumtilskudd (bare sørg for å ikke ta mer enn anbefalt mengde hvis du allerede tar kosttilskudd)

Vanlig med leggkramper?? Har det så og si aldri, og ikke forrige svangerskap. Men guuud, belaster jeg leggen kommer det NESTEN en krampe som ligger å murrer :arghh:
Kjempe vanlig. Kan skyldes vitaminmangel. Jerntilskudd hjelper for meg. Magnesium tilskudd funker også.

Huff, kjenner meg igjen...på kvelden spesielt..da kjennes det ut som krampa ikke "slipper løs", det bare murer o beina...

Jeg tar litt seltin-salt i vann morgen og kveld. Det inneholder 50% kalium, som hjelper for min del. Magnesium hjelper ikke for meg (tar litt likevel), men hjelper sikkert andre :)

Hadde det med første.
Strikket ca 10cm med rundtpinne å tredde på anklene hver natt, pluss at jeg tok magnesium. Hjalp faktisk med ull, er et gammelt kjærringråd å knyte en ulltråd rundt benet, men det holdt ikke for min del.
Hadde fortsatt kramper, men langt i fra så ofte som før ull.

Back
Topp