Leggkramper

Junibaby

Betatt av forumet
har i natt våknet 3 ganger med leggkramper! Tar allerede magnesium så ser for meg at dette kan bli et varig problem :(

Æsj da.. Har ingen andre råd hvis du allerede har begynt med magnesium.. Leggkramper er sykt vondt...:/

har i natt våknet 3 ganger med leggkramper! Tar allerede magnesium så ser for meg at dette kan bli et varig problem :(

Hmm hvordan er dine? Jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er kramper eller bare leamus.. jeg har sånn dirring i beina, som kommer og går rundt på begge beina når jeg skal sove. Gjør ikke vondt, men er litt irriterrende nå.. også har jeg norn netter med rastløse bein som jeg bare måå røre på..

Har ingenting av det du beskriver. Har rett og slett kramper. Eneste som fungerer er opp å stå å strekke ut muskelen, er såå vondt!

Huff, høres vondt og ubehagelig ut ja. Har ingen råd, men håper legen din har det. Klem

Jeg spiser magnesium og bruker støttestrømper. Det hjelpe masse på! De verste dagene, eller kveldene får jeg massasje på leggene av mannen min med krem som er avkjølende.

Huff det hadde eg med mitt første svangerskap :( er Sååå sykt vondt . Stakkars deg :( hvor langt er du på vei ? Eneste som funket på meg va å ta beine inn t veggen å strekke .

Trøst dere med at dere ikke har det kronisk.. det har jeg hatt siden jeg var 12 år gammel.. Blir bare verre og verre, og når man er gravid tar det heeelt av... Eneste som hjelper er samme medisin som man får til Parkinson. For noen hjelper magnesium heldigvis :)

Back
Topp