Leggkramper....

Insania

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jadda, trodde jeg var så heldig å unnslippe dette lille helvetet denne gangen, siden jeg ikke har hatt antydning til det fram til nå. (Var kjempeplaga med det når jeg gikk med førstemann.)
Men sååå heldig var jeg ikke, og gudene skal vite at jeg har glemt hvor vondt det er.
Våkna av det imorges, og skulle nesten ikke greie å få kreka meg opp på sengekanten pga bekkenløsninga.
Så nå er det ulltråd rundt ankelen, og krysser fingrene for en bedre start på dagen imorra.
Noen her som er plaga av det?

Mhm, innimellom :( hadde det inatt, men tror det er etter hb treningen igår... Og tenker eg får kramper inatt pga tur idag :-/ var en som nevnte på at tørket fersken skulle hjelpe.. Jeg har ikke prøvd :-P

Ja, men mye mindre etter jeg begynte å ta magnesium om kvelden!

-Fra appen-

Har vært veldig plaget, både i leggene og lår framme og bak. Helt forferdlig.. Ulltråd ble redningen min :-)

♡ Er i uke 35 ♡

Våkner med kramper i legger og lår hver eneste natt.... Slitsomt og vondt!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er så vondt det! Fikk beskjed av fysioterapauten å strekke på leggene i ny og ne.. Det kunne tydeligvis forebygge krampe om natten :-)

Har hatt noen netter med så vonde kramper at jeg har skreket og gråtet, også har jeg glemt å ta magnesiumen. Tenkte jeg skulle prøve ulltråd fra nå :)
Er noen netter siden sist, og leggen er fortsatt kjempe støl. Vondt å tråkke ned og får sånne "nesten-kramper" hele tiden.

Igår glemte eg magnesium og omega3 og det som verre er.. Og ikke hatt en enste krampe inatt :-D såå deilig! Våknet forøvrig ikke før halv tolv idag heller :)

Ja kan melde meg inn i krampeklubben:) man vil liksom sprette fort opp av sengen og få det bort, men det er jo enklere sagt enn gjort med dette bekkenet...!

Jadda, trodde jeg var så heldig å unnslippe dette lille helvetet denne gangen, siden jeg ikke har hatt antydning til det fram til nå. (Var kjempeplaga med det når jeg gikk med førstemann.)
Men sååå heldig var jeg ikke, og gudene skal vite at jeg har glemt hvor vondt det er.
Våkna av det imorges, og skulle nesten ikke greie å få kreka meg opp på sengekanten pga bekkenløsninga.
Så nå er det ulltråd rundt ankelen, og krysser fingrene for en bedre start på dagen imorra.
Noen her som er plaga av det?
Øhhh. Har fått litt kramper i leggene jeg og, så har et spørsmål; ulltråden, hva slags tråd og hvordan knyter man den? Hvor stramt?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Magnesium! Man skal ha rundt 450 mg som gravid, så løp og kjøp! Det hjelper på mine kynnere i alle fall :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da tester jeg ut ulltråd rundt anklene i natt :) Har ikke tatt magnesium i kveld, så er spent på hvordan natta blir :P

Det kommer i perioder her.. Nå er det noen dager siden sist men er helt grusomt når d kommer...

Øhhh. Har fått litt kramper i leggene jeg og, så har et spørsmål; ulltråden, hva slags tråd og hvordan knyter man den? Hvor stramt?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Kjerringrådet sier rødt ullgarn, men jeg hadde bare noe rosa. Funka visst det også. :P
Knyt den sånn passe stram, ikke så stramt at du får merke da. :)

Back
Topp