Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Banan har ikke hjulpet her, spiser banan og appelsin daglig men i natt fikk jeg sånn strekk i leggen at jeg får nesten ikke til å gå enda :-\
Såå ubehagelig å få strekk/kramper mens man sover så man våkner i smerte :-(
Nå har endelig magnesiumen begynt å virke på meg!
Problemet er bare at krampene kommer på natta om jeg glemmer magnesium på kvelden!!?? Er ikke det litt merkelig?? Har tydeligvis høyt forbruk av magnesium her!
Jag fick min första benkramp (i denna graviditet) förrförra natten. Visste inte att det var gravidrelatert vaknade av den fruktansvärda smärtan och sambon vaknade av mina skrik. Han böjde foten bakåt så att det tillslut försvann. Är fortfarande öm där. Inte morsomt!
Fikk dette sju-åtte netter på rad og ble rimelig lei av det. Er ganske sikker på at jeg ikke mangler kalsium eller magnesium, så prøvde ut et kjerringråd jeg kom over i ei bok; legg en stålkniv under madrassen. Kunne ikke skade å prøve, tenkte jeg Enkel løsning - har ikke hatt det siden, og det er nå en måned siden Pluss at jeg tror det har litt for seg å strekke ut leggen litt før du legger deg.