Leggkramper!!!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
OuCh! Fy flate for vondt det er. I natt fikk jeg tidenes leggkrampe i ene leggen. Er fortsatt vondt i dag. Måtte opp og gå, og strekke ut. Hoppet opp og ned og kavde som en helt.

Er det dette som er det nye når jeg endelig har begynt å få igjen nattesøvnen igjen?? :P

Uff det er skikkelig ille når det begynner :( så blir jeg skikkelig støl i beinet hele dagen etter

Å, det er så fryktelig vondt!! Jeg får det hvis jeg strekker meg, spesielt på morgenen.
Fryktelig irriterende!

Jeg har et punkt bak i venstre legg som gjør forbanna vondt, og på natta kjennes det ut som krampa begynner der. Skal sies at jeg har vært litt sløv med støttestrømpebruk, og er litt redd det dukker opp ei åreknute baki der :p

Jeg har et punkt bak i venstre legg som gjør forbanna vondt, og på natta kjennes det ut som krampa begynner der. Skal sies at jeg har vært litt sløv med støttestrømpebruk, og er litt redd det dukker opp ei åreknute baki der :p
JA! Jeg har et punkt bak høyre legg. Kjenner krampa ligger latent og er klar for å angripe med en gang jeg har sovnet :p Men jeg sliter litt med urolige bein på kveldene og.. Lurer på om jeg skal prøve magnesium, eller om jeg kanskje må spør lege. HM

Back
Topp