Ønskeomentil♡
Flørter med forumet
Flere som opplever dette noen netter nå?
Hvor sitter smertene hos dere da? Og hvordan løsner dere opp smerten?
Hvor sitter smertene hos dere da? Og hvordan løsner dere opp smerten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjett om! Jeg har to typer krampe i legg, og vanligste er klassisk senestrekk. Da hjelper det å komme opp av senga og stå litt, så går det over. Den verste strekken er på fremsida av ankel/legg. Den blir verre av å stå, så det beste da er om mannen kan vrikke foten frem og tilbake. Har jeg ikke hjerte til å vekke han gjør jeg det selv. Håper det blir bedre hos deg! Jeg synes det kommer og går litt i perioder, noen uker av og på
Har du prøvd triggerpunktbehandling med nåler? Det hjelper nesten alltid Som regel bare en nål midt i leggen som skal til.Har slitt med kramper på baksiden av leggene siden jeg var barn. Ikke funnet noe som hjelper mot det. Kan ikke strekke beina når jeg ligger i senga, da får jeg krampe med en gang. Hvis krampa slår til må jeg som regel komme meg ut av senga for å strekke ut. Ble skikkelig ille de siste ukene av graviditeten sist. Spent på om det blir like ille denne gangen.