Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fy! Våknet her tidlig en morgen og strakk litt på beina. Da kjente jeg den verste smerten bak den ene leggen, AU!! Forferdelig vondt!! Det må ha vært den berømmelige leggkrampen som tok meg. Tør nesten ikke strekke på bena lengre nå jo... [:o]
Føler med deg.. Har veldig problemer med det selv. Våkner mange ganga om natta at leggen er i full krig med seg selv.. Auuuu..
Så inni hampen vondt! [:'(]
auuuuuuuu! jeg hadde kjempevondt i begge leggene i flere timer her et døgn, og det var GRUSOMT! men ikke sånn intenst at jeg tror det var kramper, bare hakket før og veldig langvarig. noen som har hatt det?
huff, håper dere slipper å bli såå plaget med kramper! legg beina litt høyt, bruk støttestrømper og sånn! skal ikke det hjelpe?:)
gammelt kjerringråd mot leggkrampe er at man skal legge et stykke grønnsåpe i fotenden av senga, har hørt flere som har prøvd å at det har hjulpet. rart da men men skader jo ikke å prøve.