Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Malina84
I alledager! Et barn skal ikke ligge å gråte, dette skal da en HS være oppgående nok til å skjønne..
Nei aldri om jeg lar han ligge å gråte..
Plutselig en dag begynte han å legge seg til klokken sju her i huset..
ORIGINAL: Trico
Her legger vi oss kl 21.30, men han sovner som regel ikke før i 22.30 tida.. Prøver alltid å legge han i senga etter amminga men ender som regel med at jeg tar han opp igjen og bysser han i søvn pga gråt..
ORIGINAL: GitteLen
Her legger vi oss kl 21.30, men han sovner som regel ikke før i 22.30 tida.. Prøver alltid å legge han i senga etter amminga men ender som regel med at jeg tar han opp igjen og bysser han i søvn pga gråt..
Vi har ikke gjort noe for å legge ho klokka 20. Ho har bare blitt trøtt, og holder vi ho oppe skriker ho bare[8D]
Hadde ikke stressa med legginga, fint når babyene styrer dette selv. Men noen trenger litt ekstra nærhet[:)] Og babytiden går så fort. Snart savner du å bysse han i søvn[;)]
ORIGINAL: Missy 88
kl 21. Å enig i det at barn ALDRI skal skrike seg i søvn!!! Sutring går, men ikke sår gråt[&:]
Om hun gråter skikkelig tar jeg henne opp å bysser til hun sovner for å så lege hun i senga[;)]
Når er sent for dere da?
Når dere legger barna for natten, lar dere h*n da gråte seg i søvn?? Helsesøster mente at Ansdreas legger seg litt for sent, og at jeg fint kunne la han gråte til han sovna.. Skjærer meg langt inni hjerterota når han skriker, så jeg klarer det ikke....