Legging??

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Skjønner ikke hva som går av snuppa for tiden. Når vi skal legge henne så er hun så sur! Akkurat i det vi legger henne NED i senga så HYYYLER hun. Setter seg opp med sprinklene. Hyyler. Og med en gang vi tar henne opp blir det stille. Noen andre som har det sånn? Må nesten tvinge henne å ligge. Som regel får vi henne ikke i seng før hun er så trøtt at hun nesten sovner sittende.

Hva kan det være?[:o] Hun er 10 mnd..

Noen??

mi var slik i en periode rett etter at hun hadde lært seg å reise seg opp.. Måtte være bestemt og la henne bare ned igjen og hysjet en gooood del. Så etter noen hsrde dager forsto hun at det ikke nyttet.. Men nå har mi aldri vert lett å legge, så vet ikke om det er det samme..

Hm, vet ikke...

Flere?

ORIGINAL: *agatblonde*

hun har ikke vondt i ørene eller noe da?
forkjølet??

de kan ha sånne perioder.
min var sånn nettopp. han er mye større da, men..
har du prøvd å legge henne ned mens du synger og styker på kinnet??
eller pratet med henne og fortalt hva som skal skje??

har du sjekket om det kommer nye tenner??

kan være så mangt[:)]

Hun får tenner, men skulle jo tro at det gjorde vondt på andre tidspunkt også,enn BARE når hun legges ned i sengen??[&:] Har prøvd det meste, er så sliten.. Både jeg å sambo. Vi lar henne bare sitte å leke nå fordi vi klarer ikke mer hyling.

Leonora er på samme måte. Hun nekter å ligge i senga si, men reiser seg opp i senga HELE tiden. Må nærmest holde henne fast for at hun skal sove. Det er jo så slitsomt. Hun er også 10 mnd.

Det første som slæo meg var om hun har vondt i ørene? Går det greit å legge henne ned andre steder/ på andre tider av døgnet?

ORIGINAL: leonorasmamma

Leonora er på samme måte. Hun nekter å ligge i senga si, men reiser seg opp i senga HELE tiden. Må nærmest holde henne fast for at hun skal sove. Det er jo så slitsomt. Hun er også 10 mnd.

Det er utrolig slitsomt [&:] Særlig når jeg er høygravid, og sambo med migrene[&:] Trenger litt ro og pause.
Får prøve en gang til nå[&:]

ORIGINAL: *agatblonde*

da er det nok derfor. vet ikke hvorfor det blir mer ubehag når de ligger, men jeg mener faktisk at noen har sagt at tenner vokser mer om natta. samme med hår og negler[8|]
da vil det jo sprenge[:)]

om det virker som hunhar veeeldig vondt så gjør det jo ikke noe å gi en paracet heller da. ikke hver kvled selvfølgelig, men en gang eller to!
det går mest sannsynlig over ganske fort[:)]

Tror vi er fri for paracet. Skal prøve litt dentinox, og gjøre enda et forsøk på legging[8|]

ORIGINAL: snupsi1

Det første som slæo meg var om hun har vondt i ørene? Går det greit å legge henne ned andre steder/ på andre tider av døgnet?

Hun hyler like mye om jeg prøver å legge henne sammen med meg og sånt. Men hun er ikke like tverr på dagtid.

markus ligger ikke stille i senga alltid etter jeg legger han ned..han reiser seg mange ganger opp og klager eller bare tuller...jeg bare går ut av rommet rett etter jeg har lagt han i senga så får han styre som han vil til han sovner eller begynner å gråte og da går jeg inn.. det hender også at han gråter med en gang jeg har lagt han ned i senga men jeg går ut av rommet for det og da stopper det som regel ganske fort..
prøv å bare gå ut med en gang uansett om han gråter, så går du heller inn igjen etter noen min vis han fortsatt gråter.. er ikke alltid like lett, men det lønner seg i lengden[:)]

Back
Topp