legging

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Hvordan er det med leggingen?? Malin griner alltid når vi legger henne... De gangene hun bare sovner med en gang så våkner hun som regel en halv timer senere og griner litt.. Det er som hun MÅ grine for å kunne ta kvelden [8|][&:] Det er ikke så lenge det står på, men lurer på hvorfor..? Vi har alltid vært konsekvente og legger til samme tid ca 18.30 da er hun trøtt fordi hun har korte hviler om dagen. Vi tar henne aldri opp når hun griner, er bare innom å gir tutt og legger henne ned igjen (hun kravler alltid rundt litt) Vi har prøvd å sitte inne hos henne og det er effektift, men kan jo ikke fortsette slik...? Sover heldighvis stort sett hele natten [:)]

Sovner som regel me en gang.. [:D] men ikke alltid.. noen ganger ligg han å pusla for sæ sjøl, og non ganga e d litt sutring.. [;)] Noen ganga e d storhyling, men d e svært sjeldent.. [;)]

Guttungen sovner som oftest ganske så med en gang. Innimellom må han gråte litt før han finner søvnen. Tror ikke det er noe sps grunn for at de gråter litt før de tar kveld. Er vel bare fordi det er ubehagelig å være trøtt.

jeg har kapitulert og bysser han i søvn... trenger så sårt rolig tid før jeg legger meg, og orker ikke hylingen... må jo legge meg egentlig klokken ni for å kunne sove litt før han våkner igjen, men i det siste har det blitt mye senere. 

Back
Topp