Legging

nov.77

Blir kjent med forumet
Er det flere som sliter med å legge barna nå for tiden? Her er det litt styr nå. Lillegutt bare reiser seg i senga og går rundt. Ganske slitsomt! Tar lang tid før vi får han til å sovne[:(]

ORIGINAL: mummy26

ingen problemer her, men hun har ikke begynnt å reise seg enda da...

samme her[:)]

det er opp og ned. Av og til legger han seg på sia og sovner med en gang, Men ofte må vi inn flere ganger å legge han ned. Hvis han ikke er trøtt nok, eller for trøtt så må vi inn mange ganger! Av og til må vi ta han opp og ha han oppe ti minutter til og så legge han igjen. Da sovner han som regel!!

Her snudde hun seg så masse, at jeg begynte å elgge henne i pose da hun var 6 mnd gemmel. Den ligger hun i enda. Så her er leggerutinene ganske fine faktisk[:D] Sovingen også er for det meste i orden. Herlighet så stor jente hun har blitt!

her er det litt forskjellig, av å til sovner han om jeg legger meg i senga med han på armen. Av å til triller vi. MEn han er litt tverr noen ganger

Litt opp og ned, men som regel går leggingen om kvelden ganske bra. Hun får pupp, så legger jeg henne i senga si, og hun roer seg ganske fort. Men noen ganger ikke, så da er det inn og ut ei stund....På dagen gjør jeg det likt hvis vi er hjemme, hvis ikke blir det trilling i vogna!

ORIGINAL: Perlemor til to

det er opp og ned. Av og til legger han seg på sia og sovner med en gang, Men ofte må vi inn flere ganger å legge han ned. Hvis han ikke er trøtt nok, eller for trøtt så må vi inn mange ganger! Av og til må vi ta han opp og ha han oppe ti minutter til og så legge han igjen. Da sovner han som regel!!

Dette pleier å hjelpe hos oss og![;)]

ORIGINAL: mummy26

ingen problemer her, men han har ikke begynnt å reise seg enda da...

Back
Topp