Legging

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Gutten min har i det siste vært så enkel å legge! Bare går inn på rommet, legger han ned og kysset han god natt også sover han til neste morgen! Så herlig at det har blitt så enkelt :D er det sånn hos dere også?
 
Sånn har det vært siden hun var seks uker, utenom de to siste kveldene. I dag var det ingen problem igjen.

Så, ja. Det er veldig deilig.
 
Han har stort sett alltid vært å bare legge ned bortsett fra en liten periode da han var nyfødt. Noen ganger har han våknet igjen en stund etter han har sovna og vært litt vanskelig å roe igjen, men nå er det flere måneder siden. Sover på rom med storebror nå. Legger seg stort sett en halvtime før han, men våkner ikke av at storebror kommer inn å legger seg. Deilig:)
 
Eh, nei. Men hun har de siste to dagene sovnet ved puppen ved første forsøk hvertfall:)
Ellers har hun jo ikke villet sovet o det hele tatt.
 
Ikke i det hele tatt. Ikke vil hun sovne i sin seng og ikke på armen hvis jeg sitter i en stol ved siden av sengen hennes heller. Hun sovner i vår seng- ammer, klapper og koser. Ikke sover hun natten gjennom heller. Men, men... Det går jo over etterhvert :)
 
Ikke i det hele tatt. Ikke vil hun sovne i sin seng og ikke på armen hvis jeg sitter i en stol ved siden av sengen hennes heller. Hun sovner i vår seng- ammer, klapper og koser. Ikke sover hun natten gjennom heller. Men, men... Det går jo over etterhvert :)
Sover hun 5 timer i strekk da? Det er natten gjennom ifølge sove uten gråt-boka;)
Er ganske likt her, men noen dager sovner hun på første forsøk.
Kommer alltid opp i senga vår på natta.
Tror egentlig hun sover ganske bra da når hun først sovner.
Jeg ammer noen ganger i halvsøvne, men har ikke peiling på hvor mange. Det føles som det er stort sett i de tidlige morgentimene, så da sover hun jo på natta.
 
Sover hun 5 timer i strekk da? Det er natten gjennom ifølge sove uten gråt-boka;)
Er ganske likt her, men noen dager sovner hun på første forsøk.
Kommer alltid opp i senga vår på natta.
Tror egentlig hun sover ganske bra da når hun først sovner.
Jeg ammer noen ganger i halvsøvne, men har ikke peiling på hvor mange. Det føles som det er stort sett i de tidlige morgentimene, så da sover hun jo på natta.

Sånn gjør vi det her også :) ammer i halvsøvne altså. I natt sov hun fra vi la oss rundt ett og til syv, åtte :) så jeg er fornøyd jeg. Og de gangene hun våkner mellom legging og vår legging er det bare snakk om noen få minutter våkentid.
 
Back
Topp