legging

MiaDenPia

Elsker forumet
Har egentlig hatt en veldig fin periode mtp legging det siste , men nå for 2 dager siden ca , har han begynt å være vanskeih å legge igjen.... når vi legger han så kaver han, gråter og står i..

legger ham; sier god natt og sov godt og alt det derre. .. og slukker lyset og går ut.... men han bare gråter og gråter fra vi går ut til vi kommer tilbake. .. Før gråt han kanskje ett minutt også ble det stilt men nå.... prøvde å vente ett par minutt før jeg går inn igjen.... men har ikke hjerte til å vente så lenge så er gjerne på vei opp igjen etter 2 minutter ... mannen kan fint vente 5 minutter ....

noen som vet råd...

Han er forkjølet og hoster litt bare.... (sengen er hevet)

sover fra 1 til 2 lurer på dagen på h.h.v 1,5 -2 timer og 1 time fra ca kl 11-13 og 15-16

i.går ville gan bare ha den første luren idag sov han 2 ganger først fra 11-12.20 og fra ca 16-17

noen som aner råd?

Gammel er han?
Dytter opp for deg, jeg har samme "problem" med min på 5mnd, vil ikke sove alene.
Nå for ca 30 min siden funket det å legge han i senga og sette på favorittsangen hans (Chris medina - What are words av alle ting) og han roet seg, sovnet etter å ha fått litt mme og nå sover han :)

Her har vi prøvd alt uren hell, men nå tror jeg han har roet seg, la ham tilslutt i vogna på vårt soverom , men kan vell ikke la ham sove i vogna en hel natt?

Kan det være at to hviler blir for mye for han? Her var hun veldig lik slik du beskriver når vi hadde 3 hviler og gikk ned til 2. Alt ble mye bedre etter det. Men dette var jo når hun var 7-8mnd. Vet at mange på 1 år ikke trenger mer enn 1 hvil på dagtig. Verdt å prøve et par dager å se. Å sove i 16-17 tiden høres ihvertfall alt for sent ut spør du meg. Her er hun 9mnd og har siste hvilen ca kl 14-15.

Kan det være at to hviler blir for mye for han? Her var hun veldig lik slik du beskriver når vi hadde 3 hviler og gikk ned til 2. Alt ble mye bedre etter det. Men dette var jo når hun var 7-8mnd. Vet at mange på 1 år ikke trenger mer enn 1 hvil på dagtig. Verdt å prøve et par dager å se. Å sove i 16-17 tiden høres ihvertfall alt for sent ut spør du meg. Her er hun 9mnd og har siste hvilen ca kl 14-15.
Samme tenkte jeg. Kansje 2 hviler er for mye. Her sover hun 1 gang om dagen, i 11-12 tiden og sove alt fra 40 min til 2 timer. (Får sove mer om hun er syk) men får ikke sove etter kl 15, da får vi henne ikke til og sove til kvelden. Begynte med 1 lur rundt 1 års dagen, tok en liten stund før det var innkjørt skikkelig, men legging nå er en drøm i forhold til hva det var før.

Samme tenkte jeg. Kansje 2 hviler er for mye. Her sover hun 1 gang om dagen, i 11-12 tiden og sove alt fra 40 min til 2 timer. (Får sove mer om hun er syk) men får ikke sove etter kl 15, da får vi henne ikke til og sove til kvelden. Begynte med 1 lur rundt 1 års dagen, tok en liten stund før det var innkjørt skikkelig, men legging nå er en drøm i forhold til hva det var før.
Så bra dere fant ut av det:) gikk som en drøm her også når vi gikk ned til 2 hviler:)

Akkurat det jeg tenkte også. Her har vi gått ned til bare en hvil rundt 1års alderen, og ikke etter kl 15. Kan iallefall være verdt et forsøk?

Back
Topp