Legging

Wannebe

Glad i forumet
Jeg trenger tips til å få leggingen på stell igjen! Før kunne jeg bare legge henne i sengen så sov hun, men nå kan jeg "krangle" med henne i opptil 2 timer før hun sovner:(
Hun våkner mellom 6 og 7 på morgenen, så sover hun en liten lur på mellom 1,5 til 2 timer fra halv 10. Så legger hun seg igjen i 14 tiden og sover til ca 1530-1600. Hvis hun sover lengre enn 1600 sover hun dårlig på natten.. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre??

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hadde selv store problemer i en 3 ukers tid! Fikk tips på helsestasjonen om å legge barnet i sengen, si god natt, at mamma eller pappa er utenfor døren, og gå ut av rommet. Døren kan gjerne stå
Åpen eller på gløtt, men barnet skal ikke se deg når du har gått ut. Så være ute i 1 min, gå inn igjen si god natt og gå ut igjen. Slik lærer barnet at han/hun skal sovne selv uten at det er noen andre i rommet. Dersom barnet skriker veldig går du inn tidligere enn 1 min, som ho sa på helsestasjonen så står du ikke med stoppeklokke liksom.. Så kan du evt øke litt etterhvert, du hører på barnets gråt.. Vi sleit litt på samme måte som deg, han hadde vert flink å legge seg i sånn 3 mnd, så ble det krøll... Vi fikk tips fra helsestasjon om at vi burde gjøre de kveldsrutiner vi kunne gjennomføre over tid, og det beste er at barnet sovner alene i rommet. Med vår gutt gikk dette veldig fint, han skreik veldig når vi satte han i senga, men det var trasseskrik.. Så etterhvert måtte vi vente litt lenger før vi gikk inn... Det tok 2-3 dager, så var alt som før. Nå er han en engel å legge;) i skrivende stund er han lagt og koser seg med litt turning i senga:)
Håper det går like bra for deg:) lykke til:)



Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Back
Topp