Legging

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Det er en kamp! Rett og slett, har lagt han kl 19, men nå prøver jeg halv åtte. Han virker ikke trøtt. Lurer på om jeg må prøve og kutte ut siste hvil som er fra 15-15.45 , trenger visst lite søvn denne gutten. Sovner ikke før 21-21.30 for tiden, men ja det er jo varmt. Virker heller ikke overtrøtt

Hva tid har deres siste hvil på dagen?

Huff, høres slitsomt ut... Men ville ikke kutta luren enda. Søvn avler søvn stort sett. Prøvd å legge tidligere? Når E har siste lur såpass mye tidligere enn vanlig må han i seng ca 18, ellers sovner han ikke før rundt 22.

Her er det siste lur fra ca 15-15:30 og utover (varierer hvor lenge, i dag ble det til ca 16:45) og legger seg en gang mellom 19 og 20. Kommer an på når han blir trøtt.

* okt08 og jan13 <3 *

Legger han kl 19. Har prøvd tidligere og, men det går ikke. Er ikke ofte han her sovner kjapt, går som regel opp i mot 1 time, ja vet at søvn avler søvn , men kunne ikke trodd det her hvertfall.

Her er det også blitt til en kamp, hu nekter rett og slett å sove. Sover lite på dagtid. Lur 09.30-11, lur igjen 14.30-15 ca, nekter å sove etter det, sovner rundt 23 av at hu er utslitt..

*Emma020213*
*på app'n*

Off,ja.skal ikke være lett, kanskje det er varmen som tar på?? Da sover David mer enn di. Sover halv annen time to timer etter vi har stått opp (somregel vil han opp kl 7 nå) å sover 1-1 og en halv time fra kl12-13 å en liten halv time mellom 15-16

I dag er det ikke varmen, ca 19 grader på soverommet i kveld :) Virker som hu er redd for å gå glipp av noe. Men det går jo over! Blir godt å få ordentlige rutiner på ting :)

*Emma020213*
*på app'n*

I dag er det ikke varmen, ca 19 grader på soverommet i kveld :) Virker som hu er redd for å gå glipp av noe. Men det går jo over! Blir godt å få ordentlige rutiner på ting :)

*Emma020213*
*på app'n*

Enig med rutiner, off, her har det vært varmt idag og, selv om ikke solen har vært så mye fremme, var 26 gr ute før idag,

Legging er vanskelig her og! Gruer meg nesten hele dagen ;)

Våkner 08 ca
Lur 10-11/12 ca
Så lur en plass mellom 14 og 18 (1-2t sammenhengende)
Prøver å ta kveld mellom 1830-1930
Men av og til sover hun en liten dupp og holder seg våken til sånn 23, eller så holder hun se rett og slett bare våken!

Her er frøkna redd for å gå glipp av ting mens hun sover! Så derfor lille frk lakenskrekk, vil ikke sove :)

❤25/2-13❤

Her kan hun ta en ti minutters dupp i sekstiden for så å sovne igjen for natten klokken syv. Hun er veldig nysgjerrig og redd for å gå glipp av noe når hun er trøtt på dagtid, men veldig flink om kvelden. :)

Virker som de fleste av oss er inne i en fase med litt urolige barn bed leggetid. Jeg legger mini rundt halv åtte og ligger sammen med han til han sovner(ikveld: 20:25).
Årsaken til at de ikke sovner som "normalt" har nok ikke med at de sover for mye tidligere på dagen, så jeg ville absolutt ikke kuttet i søvn. Det er flere år til den effekten inntrer...

Virker som de fleste av oss er inne i en fase med litt urolige barn bed leggetid. Jeg legger mini rundt halv åtte og ligger sammen med han til han sovner(ikveld: 20:25).
Årsaken til at de ikke sovner som "normalt" har nok ikke med at de sover for mye tidligere på dagen, så jeg ville absolutt ikke kuttet i søvn. Det er flere år til den effekten inntrer...

ja godt jeg ikke er den eneste:p men da skal jeg ikke kutte noe søvn, men han får helst ikke sove etter 16 når jeg legger han Kl 19

Back
Topp