Legging

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Sovner deres små fort når de blir lagt til kvelden? Siste ukene så har han her vært så vanskelig og legge. Er jo lys våken når han blir lagt . Noen som har noen leggetips??

Nei xD her bæres og vugges hun i søvn enda :)

Her ammes hun i søvn, hvis hun ikke sovner når hun spiser så må det en god del vugging og byssing til før hun sovner... Av og til tar byssingen så lang tid at hun like så godt får en runde til med mat også.. Bah... Legging er ikke noe gøy!

Ammer til han er halvveis i drømmeland, og legger ham over. Må ofte gjentas et par ganger før han er trøtt nok til å sovne skikkelig.. hender av og til at han kan legges våken og sovne selv, men da er han veldig trøtt.

* æpp'n *

Her ammer vi i søvn! Var veldig flink å sovne på egenhånd før vi dro på ferie, men etter tre uker på reisefot er alt som er av rutiner ang søvn som blåst bort.. fremdeles to uker til vi er hjemme igjen, så ingen tegn til snarlig bedring heller... Får ta ett lite forsøk på å ordne på det når vi omsider kommer hjem!

Her ammer vi i søvn! Var veldig flink å sovne på egenhånd før vi dro på ferie, men etter tre uker på reisefot er alt som er av rutiner ang søvn som blåst bort.. fremdeles to uker til vi er hjemme igjen, så ingen tegn til snarlig bedring heller... Får ta ett lite forsøk på å ordne på det når vi omsider kommer hjem!
Her vugges han i søvn til natten. Jeg får høre av andre at jeg skjemmer han bort med ruggingen nin, men er ikke alene nei;-)Skal på ferie til uka og har lurt veldig på hva vi gjør ned rutiner! Skal vi være på hotellet til 18 hver kveld å spise grøt å sove eller være litt senere oppe?! Får se hvordan ting blir:-)

Har lett for at ting sklir ut når det er ferie, kjenner til det selv og mine to er større enn deres. Minsten legger seg vanligvis kl 19 men da vi var på ferie nå ble klokka mellom 21 og 21.30 før han sovna, han har litt vanskeligheter med å finne roen for er masse nye inntrykk hehe :)
Er ikke så lett og ha helt faste rutiner når man har babyer og spes. når man ammer men synes dere skal kose dere og ikke ta det så tungt, rutiner kan man ha hjemme :)

Hm, tror kanskje jeg ville gitt grøt og tatt kveldsstellet til vanlig tid og heller la babyen ligge i vognen utover kvelden. Vet ikke hvor dere skal, men er det type "syden" kan jo man unngå de mest støyende spisestedene og satse på at babyen sover seg gjennom kvelden :)

Her sovner hun aldri med puppen i munn. Blir sur hvis det kommer mer når hun er mett. Så hun legges i sengen og så ligger hun å leker med føttene en stund før hun sovner. Må gi henne smokken et par tusen ganger, og når hun først sovner spytter hun den ut igjen.

Hun har aldri villet bli bysset på eller holdt mens hun er trøtt. Da får hun hvertfall ikke sove og blir enda mer urolig. Må ligge for seg selv og roe seg ned.

Her må det ammes eller bysses i søvn over skuldra.. Og lille er veeldig mammadalt når hun er trett ;) Sovner ikke hvis hun blir lakt bare i senga si.
Og nå siste uka har hun begynt å ta en lur når jeg legger ho for kvelden, så da sover hun 1t, og så våken til 22-23-tida.
Legging er ikke gøy ;) Men tror det blir bedre etter hvert :)

*mobil app*

Ammes i søvn her også. Av og til ligger han nesten og ler under legginga- jeg tror han syns det er veldig koselig at vi ligger sammen:-) Vi får ta tiden til hjelp, blir nok bedre

Har lagt han 19, å han har sovnet inne halv åtte. Men i det siste har han ikke sovnet før halv ni- halv ti. Å river ut tutten selv og begynner og grine når den er ute, vrir deg i øynene kl 19 , derfor har jeg bare fortsatt og lagt han da. Hviler ikke etter kl 16. For ellers har jeg ikke fått han i seng til19. Så forstår ikke hva som er skjedd her.

Back
Topp