Legging på kvelden

En tråd i 'April 2018' startet av Catzer, 7 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Catzer Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Hei,
    Nå er lille snart fire mnd og har sovnet av seg selv om kvelden siden litt før han ble tre mnd. Det går veldig fint å legge han, sjelden det er noe grining, problemet er at han bruker 1-1.5 på å sovne. Flere som har det slikt? Noen som har noen tips?
    Vi legger han mellom 18-19, alt etter når siste lur var. :)

2. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Her sover hun såpass mye på dagen ennå at leggetid varierer fra 19:30-22:30. Hun sovner av seg selv i vogn og vugge, men vil helst sovne i fanget på kvelden, helt fint det. Lite grining heldigvis. Prøver å stelle henne og ta på pysj samtidih som broren på fem, da får hun kveldsflaske også. Tenker å prøve å venne henne til å sovne selv når vi har etablert kveldsmatrutine med grøt (nettopp begynt) og se hvordan det går. Hun er også fire mnd.

3. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Ser jo at jeg ikke kom med noe tips da, beklager det ;)

4. Catzer Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Hehe, det går helt fint ☺️ Kjekt å høre hvordan andre har det. :)

• Liker Liker x 1
  5. ønskebarn<3 Glad i forumet Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Hos oss går det fint om kvelden da sovner han som regel kl 18. Enten rett etter han er ferdig med kveldspupp eller etter ca 10min i senga.

Men på dagtid må jeg noen ganger bysse han litt og gå med han for å få han til å sovne og finne roen. Har du prøvd å gå et par min så legge han ned igjen? (Kanskje ikke noe bra råd men funker her..)

• Liker Liker x 2
  6. Catzer Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Takk for tips, gjør som regel alltid det. Likevel bruker han så lang tid, han griner jo heldigvis ikke.:) Han har plutselig sovnet på fem min de siste kveldene, krysser fingrene for at det varer :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden