eadni
Forumet er livet

Det blir bare verre og verre her!
For hvert barn har jeg hatt mindre og mindre lyst til å kjøre "Skrikekuren" på babyen siden det er mye omtalt som skadelig for barnet (?!). Trodde at vi var på rett kurs, da lillemann bare kunne bæres sovende til senga de første 2 1/2 mnd. . Da han ble nærmere 3 mnd sovnet han ikke lenger ved puppen ved leggetiden og når jeg bare han våken til senga, så vekslet det mellom at han sovnet av seg selv eller så måtte han få pupp i storsenga itillegg for å sovne. Da ha var 3 1/2 mnd gikk vi helt over til pupp i storsenga.
NÅ ligger jeg farsken meg og ammer ham alt fra 2 til 6 ganger før han sovner godt nok til å kunne løftes i sin egen seng!! Ikke nok med at han sover så lett når han er blitt 'puppet-til-søvn'. Han kan nå godt våkne 2 timer etter og være LYSVÅKEN i 2 timer før han vil sove igjen.
Nå begynner jeg å vurdere "Skrikekuren" sterkt. Jeg har jo storesøstrene som også trenger meg litt på kvelden (siden pappaen er mye borte grunnet jobb). Igår holdt han på fra 18.30 til 21:30 før han ville ta natta! Han har vært kjempe enkel, helt til nå.