legging om kvelden.

IAmMine

Glad i forumet

vi sliter!

rundt ca 10mnds alderen ble hun plutselig helt vrang. bare jeg som kunne legge hun, når pappan skulle legge ble det full panikk (vi snakkes om hysterisk gråting og hun blir illsint). vi tenkte kansje det var en slags "fase" men når den varte litt vel lenge begynte vi å prøve at begge to var med på legging, sånn hun skulle bli vant til pappan var der og. men føler at det ikke går fremover. ammer fremdeles og har begynt å amme hun i stuen før vi legger slik hun ikke skal savne det på soverommet liksom.. 

og for å toppe det hele har vi hatt reklamasjon på huset, så har vært maling osv på rommet til nora så hun har sovet på rommet vår ca 1mnd, og nå når hun sover  på sitt rom igjen tar d lang tid å legge hun pluss hun våkner maaange ganger i løpet av natten.. (jeg ammer fremdeles 1 gang pr natt, men nå er det ca hver gang hun våkner for å få hun til å sove igjen) og jeg er sliten!

huff, blir langt dette men vet ikke hva vi skal gjøre får jo vondt av pappen og når hun klikker om han skal legge hun. hadde jo tenkt å ha avvenning på nattamming men nytter jo ikke å begynne med noe sånt når hun ikke roer seg ned hos pappan når det har med soving osv å gjøre.. 

håper noen orker å lese. og kommer med tips. 

what to do?!

uff.jeg vet ikke helt hva tips jeg kan gi.ønsker dere lykke til og håper du får noen bra tips som hjelper..:)

Skjønner at det er slitsomt for dere alle!! Jeg snakker IKKE av egen erfaring når jeg nå svarer, så er veldig vanskelig å si hva vi hadde gjort om vi hadde vært i samme situasjon, men svarer hva jeg TROR jeg ville gjort.

Jeg hadde tatt ei helg hvor dere bestemte dere for å få slutt på dette! La pappaen legge henne, la han ta henne på natta, så får hun bare hyle og være sint. Hun hyler jo ikke fordi hun har det vondt, og hun ligger jo ikke der alene, så føler ikke det er slemt gjort egentlig. Det kan jo ikke fortsett sånn, da blir du jo helt utslitt!! Det er bare å bestemme seg for å prøve!! Så får det bare bli ei slitsom helg for dere alle.

Det går t.o.m an at du drar bort ei helg!! Pappaen klarer jo fint å ta vare på lillejenta.

Håper du forstår hva jeg mener.... dette hørtes litt slemt ut :p

Uansett hva du velger: Lykke til!! :)

Hadde det helt likt.. Bare med flaske. Vi hadde en jævli kveld+natt hvor vi tok avvenningen, og han hylte og skreik, holdt det gående i 2x1,5 time. Men vi lot han klage og sutre, gikk inn hvis han hylgråt. La han ned, ga smokk og gikk ut igjen. Natta var fæl, men det var EN natt. Natten etter sov han. Så bare ta kampen selvom hun hyler, de kan ikke få viljen sin alltid:)

takker for svar:) mye av det samme vi og tenker. så i natt begynner krigen. pappen skal sove på samme rom som nora og jeg ligger i sengen vårs. så får vi bare krysse fingrene for at vi overlever..;P 

sally* skrev:

takker for svar:) mye av det samme vi og tenker. så i natt begynner krigen. pappen skal sove på samme rom som nora og jeg ligger i sengen vårs. så får vi bare krysse fingrene for at vi overlever..;P 

Høres lurt ut!! Vær flink å ikke gå inn da, selv om hun hyler som værst :p

Lykke til :) Dette blir nok bra til slutt!!

Vi hadde det slik før, at kun jeg kunne legge. Vi gjorde det slik at pappan tok leggingen noen dager, hun var ikke veldig fornøyd, men det ble bedre og bedre. Nå legger han ho lettere enn meg;) Så tror dere bare må ta noen skrikedøgn hvor han legger. Om han så må gå og bære henne 2 timer i strekk, vil det bli lettere og lettere:)

Lykke til, håper dere får det til!:)

Back
Topp