IAmMine
Glad i forumet
vi sliter!
rundt ca 10mnds alderen ble hun plutselig helt vrang. bare jeg som kunne legge hun, når pappan skulle legge ble det full panikk (vi snakkes om hysterisk gråting og hun blir illsint). vi tenkte kansje det var en slags "fase" men når den varte litt vel lenge begynte vi å prøve at begge to var med på legging, sånn hun skulle bli vant til pappan var der og. men føler at det ikke går fremover. ammer fremdeles og har begynt å amme hun i stuen før vi legger slik hun ikke skal savne det på soverommet liksom..
og for å toppe det hele har vi hatt reklamasjon på huset, så har vært maling osv på rommet til nora så hun har sovet på rommet vår ca 1mnd, og nå når hun sover på sitt rom igjen tar d lang tid å legge hun pluss hun våkner maaange ganger i løpet av natten.. (jeg ammer fremdeles 1 gang pr natt, men nå er det ca hver gang hun våkner for å få hun til å sove igjen) og jeg er sliten!
huff, blir langt dette men vet ikke hva vi skal gjøre får jo vondt av pappen og når hun klikker om han skal legge hun. hadde jo tenkt å ha avvenning på nattamming men nytter jo ikke å begynne med noe sånt når hun ikke roer seg ned hos pappan når det har med soving osv å gjøre..
håper noen orker å lese. og kommer med tips.
what to do?!