Legging og soving

Min sover stort sett fire dupper på dagtid. Varierende lengde, men i det siste typisk 30-50 min. Hun legges mellom 18:30 og 20. avhengig av når siste dupp var. På natten samsover vi og hun ammer fortsatt en del. Kanskje 3-4 ganger i løpet av natten.
 
Har endret litt på søvnmønsteret nå de to siste dagene da hun kunne sove 6 timer på dagtid og det resulterte i mye våken tid på natten. Har alltid lagt henne for kvelden 19. hun var våken opp til 2 timer på natten. Det orket jeg ikke mere da hun våkner på morran kl 05/06. Så nå sover hun 3/4 timer på dagtid. Og legger seg 19. kun våknet en gang på natten de to siste dagene å sovnet relativt sjapt igjen ❤️ håper jeg har funnet løsningen nå. Vi er oppe ca 06 på morran;) så ca 10/11 timer sover hun på natten nå. Krysser for at det vedvarer:) og ikke grøt rett før legging. Men 1,5 timer før. Så melk på senga ;)
 
Har tvillinger, og de sover ganske varierende på dagtid. Men ca 4 dupper ila dagen. Som varer .alt fra 20 min og av og til 2t i strekk (veldig sjelden). Legges kl 19 og sover til 07/08 om morningen. Har hatt litt trøblete netter de siste dagene, mistenker tenner. Våkner kanskje kl 04/05 og sutrer, gråter i søvne. Vekker ofte hverandre, håper det bare er en fase akkurat nå :nailbiting:
 
Her går vi sengen kl 22. Får lagt hun mellom 23-24. Bruker litt tid å å sovne, slik jeg får lagt hun i egen seng. Sover sammenhengende til kl 7-8. Våken kanskje 1 time, av og til 2. Ammer og bytter bleie, og så sover hun 1-2 timer til (ofte en gang til mellom kl 10-12 avhengig av når hun våknet og sovnet). Så har hun en lur i rundt kl 13-14. I 1-2 timer på trilletur. Og så har hun 1-2 lurer til, på 30-45 min. Avhengig av hvor lang de tidligere lurene har vært på dagen. Men har vel siste lur en gang mellom 18-20 :)
 
Her kunne jeg legge småen i 19 tiden når hun var 2 måneder til hun var 3 måneder. Nå legger hun seg som regel med meg, mellom 21.30-22.30. Hun sover godt om natten, ammes 1-2 ganger. Våkner i 7-8 tiden. På dagen sover hun i hvertfall 4 ganger. Varierer hvor lenge av gangen. Noen ganger 2-3 timer, andre ganger 30min-1 time :)
Spennende å se hvor forskjellig de små sover :)
 
Legger seg kl 20, ammer henne mens hun sover før jeg legger meg rundt 00.00 og legger henne tilbake i senga si når hun er ferdig. Våkner rundt 07/08, ammer og sover videre til rundt 10.00. Sover 4 ganger i løpet av dagen, alt fra 30min til 2 timer, som regel 30-50 min. På kvelden legger jeg henne bare i egen seng så sovner hun på 1 minutt selv, på dagtid sover hun i vogn, i moonboon, eller så slokner hun i bilstolen når vi er rundt og farter :joyful: Veldig deilig med noen rutiner og en veldig lettvind baby enn så lenge :happy:
 
Min som blir 5 mnd om en uke sover fra 18:30-19 til 5-5:30. Har første lur ca 1-1,5 time etter første oppvåkning. Sover mellom 30-60 min på den første luren. Andre og tredje lur sover han 1,5 t. Siste lur avsluttes like før kl 15 og er da våken til han skal legge seg. Altså våken i 3-4 timer før han skal sove.
 
Min som blir 5 mnd om en uke sover fra 18:30-19 til 5-5:30. Har første lur ca 1-1,5 time etter første oppvåkning. Sover mellom 30-60 min på den første luren. Andre og tredje lur sover han 1,5 t. Siste lur avsluttes like før kl 15 og er da våken til han skal legge seg. Altså våken i 3-4 timer før han skal sove.
Oi, klarer body holde han våken såååå lenge på ettermiddagen? Her er mini så aktiv under våken tid at hun må sove etter kun 1,5/2 timer våken:p så om hun sover til 17 så stuper hun kl 19:p og hun sover også ca 4 timer på dagtid! Skulle ønske hun klarte å være våken lenger og være fornøyd.
 
Oi, klarer body holde han våken såååå lenge på ettermiddagen? Her er mini så aktiv under våken tid at hun må sove etter kun 1,5/2 timer våken:p så om hun sover til 17 så stuper hun kl 19:p og hun sover også ca 4 timer på dagtid! Skulle ønske hun klarte å være våken lenger og være fornøyd.
Ja han er fornøyd, tror han bare er sånn
 
Back
Topp