Legging og nattamming

BenteogLeah

Forelsket i forumet
Noen som har noen tips til hvordan få leggingen lettere. Leah har akkurat begynt å legge seg i egen seng. Har vugget henne til nå. Hun har vanskelig for å finne roen når hun er trøtt å det blir mye syting og grining. Hun tar ikke smokk heller[&o] Så nå sitte eg me hånden over brystet hennes å snakker rolig til henne. Hu må jo venne seg til det. Har heldigvis begynt å finne roen om natten selv.

Når det gjelder amming om natten så hender det at hun vil ha mat 3-4 ganger. Hjalp det for noen av dere å begynne å gi grøt om kvelden? Hu mangle en god uke på å bli 4 mnd så har lurt på å begynne å gi henne litt om kvelden.

Jeg har egentlig ikke så mange tips angående legging for dattera mi elsker å sove. Men det med at hun våkner mange ganger iløpet av natten er vel kanskje fordi hun ikke blir ordentlig mett, da hjelper jo grøt. Du kan jo høre med jordmor ang det men jeg vet jordmora på helsestajonen vår ga det rådet til ei som hadde det problemet. Men jeg syns du skal høre med jordmora di, jeg har egentlig ikke peiling, mitt første barn dette her [&:][:)][:D]

Men en ann ting, hvis ikke hun vil ta smokk, hun vil ikke ha kosefille da??? Dattera mi får kosefille når jeg legger ho for natta og den elsker hun, jeg kjøpte den just så det er ikke noe hun er vant med men hun elsker den.

Snuppa mi har et himla godt sovehjerte..sover fra kl 20-kl 07/08 hver natt...men i det siste har hun blitt grinete og sytete når ho skal legge seg selv om ho er kjempetrøtt, vil egentlig bare bli holdt og kost med.....sier bare "god natt og sov godt, gla i deg og nå er det  natta", går ut av rommet eller gjemmer meg der inne...hvis ho begynner å grine eller syte gjentar jeg..."god natt osv...

Her må en bare være litt nazi, men det er jo ikke lett, ihvertfall hvis ho er godt vant.....Men er trur cluet er: IKKE GI OPP!!!!!

Lykke til!

Back
Topp