Legging av gutt på 11 mnd..??

Takk for svar!! :-)
Gikk til kiropraktor med han når han var mindre, hadde en del låsninger på venstre side av nakken, gikk der ganske lenge, og så ble han friskmeldt... Det kan jo være mulig det kommer tilbake? Har ikke tenkt mer på det, kiropraktor er 3 timer unda men det er det verdt om det hjelper! Får ta en kontroll da :)

❤️løvemor❤️leon❤️
Fikk høre av min Kiro at slike låsninger kan komme tilbake når barnet begynner å krabbe/gå. Min baby er friskmeldt men skal bare på ekstra kontroll når baby har begynt å krabbe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk høre av min Kiro at slike låsninger kan komme tilbake når barnet begynner å krabbe/gå. Min baby er friskmeldt men skal bare på ekstra kontroll når baby har begynt å krabbe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi var hos Kiropraktor i dag og jammen hadde han ikke fått de samme låsningene...! Men nå er det i orden:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vet ikke om du har det sånn enda.. men her har vi holdt på å bysse i 6 mnd... fikk tips om et program som heter "the sleep sense program".. jeg kunne holde på å legge han opp til 2 timer minst.. nå sovner han av seg selv på minuttet! Programmet er helt verdt det! Du får også mail av hun dama daglig til å begynne med, med veldig gode tips! Anbefales!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp