Bkno4893172
Forelsket i forumet
Min gråter alltid når han skal sove. Hs mener at han da er overtrøtt. Fikk beskjed om å heller legge en liten time før jeg pleier.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
dårlig med rutiner her.. skifter til pysj i 19 tiden.. også sovner han mellom 20 - 21 ammende i stua i sofaen.. bærer han deretter i senga når han sover godt.
Jeg har en venninne med nøyaktig samme problem. Der gikk de til kiropraktor med barnet! Det hjalp veeeeldig! Kan jo hende hun har vondt i nakke og rygg?Synes det er helt tragisk at baby her må gråte seg i søvn. Uansett hva jeg gjør så gråter hun når hun kjenner hun blir trøtt. Kan bysse, klemme, kose, synge, stryke, snakke, hysje, putte finger i munnen eller la henbe være i fred - men det hjelper ikke. Hun må liksom igjennom en hylgråtperiode på 10-15 minutter før hun hikstende sovner. Jeg skjønner ikke helt hva hun vil. Ikke noe koselig.
Har vært til kiropraktor og hun er friskmeldt. Men takk for tipsJeg har en venninne med nøyaktig samme problem. Der gikk de til kiropraktor med barnet! Det hjalp veeeeldig! Kan jo hende hun har vondt i nakke og rygg?
Mi er også mer hysterisk når hun er overtrøtt. Det hjelper litt å legge henne tidligere men hun gråter på slutten uansett. Gråter med en gang hun er trøtt og ikke bare når hun er overtrøtt. Og det er jo ikke alltid lett å time da når hun er helt uforutsigbar på når hun blir sulten og trøttMin gråter alltid når han skal sove. Hs mener at han da er overtrøtt. Fikk beskjed om å heller legge en liten time før jeg pleier.
Jeg lar henne klage. Da sovner hun av seg selv etterhvert. Begynner hun å gråte tar jeg henne opp. Ingen barn har godt av å ligge alene og gråte mener nå jegMen hvor lenge er det akseptabelt at de gråter før de sovner? Og det må jo være forskjell på klagegråt og hylskrik...
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Herlighet, jeg leser her og tenker bare "hva er deg jeg driver med!!" For lillemann legger seg samtliglig som oss, og sover fortsatt i seng vedsidenav oss sånn at nattammingen er easy peasy :O vi bare skifter bleie, tar på pysjer og evt bader når vi tenker vi vil legge oss, så ammer vi på senga, også legger vi han i senga si rett ved vår. Kanskje han bør legge seg før oss :O
Sent from my iPad using BV Forum
Vi har ikke bestemt at lillegutt skulle legge seg så tidlig, han har rett og slett bare funnet det ut selv og vi har fulgt hanHerlighet, jeg leser her og tenker bare "hva er deg jeg driver med!!" For lillemann legger seg samtliglig som oss, og sover fortsatt i seng vedsidenav oss sånn at nattammingen er easy peasy :O vi bare skifter bleie, tar på pysjer og evt bader når vi tenker vi vil legge oss, så ammer vi på senga, også legger vi han i senga si rett ved vår. Kanskje han bør legge seg før oss :O
Har vært sånn her også, frem til nå.. Men sett et mønster at han som regel sovner godt ved puppen mellom 8 - 9 i stua de siste ukene. Slik at jeg kan bære han i seng. Prøver å få litt rutine på ting, så sørger bare for at pysjen er på før det.. Jeg stresser ikke med noe rutine enda, det viktigste er at de får nok søvn.. Poden min blir overtrøtt og hyler om jeg ikke får roet han ned i den tiden.. Da blir det virkelig en jobb å få han til å sove.. Kidden min sover også sammen med oss. Han ender som regel i nestet sitt i samme seng også i løpet av natten, slik at det blir lettere og amme.. Da får både jeg og han nok søvn.. Det reddet megHerlighet, jeg leser her og tenker bare "hva er deg jeg driver med!!" For lillemann legger seg samtliglig som oss, og sover fortsatt i seng vedsidenav oss sånn at nattammingen er easy peasy :O vi bare skifter bleie, tar på pysjer og evt bader når vi tenker vi vil legge oss, så ammer vi på senga, også legger vi han i senga si rett ved vår. Kanskje han bør legge seg før oss :O