Leggetrøbbel

mamma2012<3

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Frøkna har blitt lagt ca halv syv og sovet til ca 21.30 før første mating. Dette er jo absolutt tidlig nok....

Men nå har hun begynt å våkne etter ca 45 min - 1 t 30 min. Sovner ikke igjen før etter mye springing. Noen som har gode råd?

Har dessverre ikke noe fasitsvar, men vi har opplevd det samme med begge jentene våre. Var bare å holde på rutinene, og bysse de i søvn igjen. Mange ganger hjalp også å bare legge seg og samsove. Ikke få ganger jeg har måttet krype til sengs før kl 20 siden storesøster ble født for 2,5 år siden, men hun vokste det av seg etter hvert. Lillesøster har holdt på slik i ett par uker nå. Ikke hver kveld, men nå og da.

Litt forskjellig, men som regel 3-4 ganger og da ca 30-45 min.

Med storebror fikk vi beskjed om å legge han tidligere når dette skjedde, han var rett og slett overtrøtt. Men litt tidlig å legge henne for kvelden før kl 18...

I dag var den siste fra to til halv tre, angret på at jeg ikke prøvde meg på en powernap.

Har så langt ikke hatt faste leggetider på dagtid.

Ok.
Høres jo ikke ut som hun sover for nærme leggetid heller da..

Celia 11.01.14

Er det samme som me sleit med ein god periode. Måtte til slutt la han kava senga, slutta å ta han opp med mindre han skreik seg vekk. Gjekk to kvelder og så sov han bedre. Da satt eg attmed han heile tiden og strakk han på ryggen, magen og hovudet.

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Back
Topp