hvor mye søvn, leggetider, har deres barn ift anbefalinger?
https://www.nettavisen.no/livsstil/...den-gylne-leggetiden-for-barn/3423676531.html
https://www.nettavisen.no/livsstil/...den-gylne-leggetiden-for-barn/3423676531.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå følger jeg ikke en eneste anbefaling gitt av den barnefiendtlige dama der, men her er de to små i seng innen klokka 19. Tiåringen legger seg 20.30, og trettenåringen en halvtime senere. Fjortisen er i seng 21.30, og sekstenåringen mellom 22 og 23 som regel.
Godt det er flere sv oss som ikke gjør detNå følger jeg ikke en eneste anbefaling gitt av den barnefiendtlige dama der, men her er de to små i seng innen klokka 19. Tiåringen legger seg 20.30, og trettenåringen en halvtime senere. Fjortisen er i seng 21.30, og sekstenåringen mellom 22 og 23 som regel.
Signerer denne hun har noen uttrykk og uttalelser som jeg ikke liker (slike som du nevner). Men hun har mange gode råd og tips ogsåLeste artikkelen og det var mye interessant der, kanskje mest fra who. Ikke alt Karin Naphaug sier er galskap, men reagerer vel litt på uttrykket hennes om "serviceforeldre" og at samsoving er skadelig.
Men hvis vis er bort fra den delen er ikke alt høl i huet. Å forsøke å lage rutiner er det ingenting i veien med,men på barnets premisser tenker jeg da
Uansett har en på 15 mnd som sover ca 13-14t i døgnet inkludert dagsoving, så han er godt innafor selv om det er flere oppvåkninger på natt fortsatt. ser ikke tv siste timen før legging og siden han ikke etterspør i særlig grad prøver vi for tiden uansett å kutte tv de fleste dager. Hn har ikke eldre søsken som ser barne tv, så det går fint (må bare underholdes/aktiviseres litt mer av oss, som egentlig ikke er en dårlig ting)
Samme herNå følger jeg ikke hva ho sier og har aldri gjort det. Vi har alltid fulgt vår sønn og hans behov.
Han har alltid hatt et godt sovehjerte og fra nyfødt av sov han fra 19-7, med et par matinger frem til 3 mnd og etter det uten mat. Han la seg 19 frem til ca 2 år og etter det har vi lagt han kl 20. Det gjør han enda nå som han er 5 år. Han sover stort sett til ca 8 så får mellom 11 og 12 timers søvn. Han våkner av seg selv hver dag.
Han kan dog fint være oppe lengre om vi er borte, da bare sover han lengre dagen etter.
Alltid noen som kan kritisere andre på all verdens ting liker det å følge barnets behovSamme her
Vi har fulgt vår sønn og hans behov , selv om andre har kritisert det av diverse grunner
Vi har hatt våre runder med kritikk vi åSamme her
Vi har fulgt vår sønn og hans behov , selv om andre har kritisert det av diverse grunner
Det handlet nok mest om at de la mye tidligere enn oss, klaget på at barnet lå våken i flere timer etter leggetid osvAlltid noen som kan kritisere andre på all verdens ting liker det å følge barnets behov
Samsov og ammet i søvn i lang tid, jeg. Ikke bare var det lettvint og jeg fikk mer søvn, men var jo så koselig også
Frøkna her har i det siste vært lenge våken etter leggetid, da er det tydelig at noe må forandres en kan jo ikke forvente at ungen skal sovne når foreldrene mener at de skal her skal luren kuttes, vil tro at hun nå får litt for mye søvn i fht hva hun trengerDet handlet nok mest om at de la mye tidligere enn oss, klaget på at barnet lå våken i flere timer etter leggetid osv
He he nei det var det daFrøkna her har i det siste vært lenge våken etter leggetid, da er det tydelig at noe må forandres en kan jo ikke forvente at ungen skal sovne når foreldrene mener at de skal her skal luren kuttes, vil tro at hun nå får litt for mye søvn i fht hva hun trenger