renathemor
Glad i forumet
Hvordan er deres rutiner?
Når legger dere de for kvelden og hvor lenge sover de da?
Når legger dere de for kvelden og hvor lenge sover de da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Silje_85
Her får de på pysjen kl 6, også melk også er det natta. Da er det 2 sanger, smokken inn og ut noen ganger og så sover de søtt. Da sover de til alt mellom 00-04. Hatt en liten revolusjon her etter at vi begynte med større flaskesmokker og for første gang i natt har begge to kun våknet en gang [:D] Morran er rundt kl 7.
ORIGINAL: snøfnugg
Her blir han lagt mellom 18.00 og 20.00. Sover da til rundt 06.00. Jeg styrer ikke med noe rutiner. Det har bare blitt slikt.... Kan godt være noen dager der han legger seg 21.00 og våkner igjen 03.00 for mat - men det er bare noen ganger innimellom nå.... så satser på at han begynner å komme inn i soverutinen sin om natta. Men som sagt - han får styre det helt selv. Jeg la ikke inn noen rutiner med eldstemann heller - der gikk alt på skinner av seg selv. Kanskje det tok et par uker lenger enn andre som la inn rutiner, men jeg syns det var deilig å kunne la den lille bestemme selv når det gikk så greit [:)]