Leggetid

HannaMarie

Forelsket i forumet
Når legger dere babyene for kvelden nå?

(Rekker ikke å holde meg heelt oppdatert her inne om dagen, så hvis dette temaet nettopp har vært tatt opp i en annen tråd, så gi meg et tips [;)] )

Mellom 20-21 legger jeg Nora.

og de 2 siste nettene har hun sovet fra da og til 5-6, så er virkelig fornøyd om dagen[:D]

Prøver å alltid ha henne i seng før 20 (altså under hennes egen dyne, så amming og stell og alt er da unnagjort).

her legger jeg storebror kl 19 og så legger jeg lille rett etter[:)]

Sara legger seg ganske sent fordi hun sover ganske mye på dagen. Jeg synes det er greit, for vi har en veldig fin kosestund sammen før vi legger oss. På ettermiddagen domineres tiden av storesøsken.

For øvrig helt enig med MammanTilMie i tråden om foreldretid.

Hun sover ca 11 t med en matpause så jeg tror det blir greit å vri leggetiden til litt tidligere etterhvert

Hun blir trøtt kl 19-20 og da vugger jeg henne ivogna, hvor hun sover max i 45 min. Da bærer jeg henne i storsenga og ammer henne opptil 1 time, før hun sover på ordentlig. Som oftest må to 'runder' pupping før jeg kan lure meg ut av senga uten at hun våkner og leter etter puppen.[>:] Da er kl rundt 22...

20.30

Vi begynner kveldsstellet rundt syv, og da sover han mellom 19:30 og 20. Han blir ganske irritabel hvis vi ikke begynner med kveldstellet i syvtiden - han liker tydeligvis denne rutinen. [:)]

Varierer endel.. Snuppa er noen kvelder mer trøtt enn andre, men ho er ikke opp lengre enn 21 uansett[:D]så alt mellom 19-21.. Ettermiddagene ligger ho veldig ofte til puppen, spiser seg sikkert opp til natta da...Enkelte netter er ho våken en gang å får mat, å andre netter sover ho i 10-11 timer før ho skal ha mat.. Så må vel bare si meg fornøyd!![:D][:D]

her har vvi begynnet å legge mina i sånn 21 tia.. og da sover hun til mellom 08.00-09.00. Så jeg skal ikke klage..

Even er veldig klar for å såse natta da klokka nærmer seg åtte på kvelden. Merker godt hvor fort de blir rutinestyrte

Det varierer. I ste sovnet hun på puppen i 20 tia. Jeg la henne ned så hun skulle få sove litt, men regnet med at hun skulle ha en våkenperiode før natta da.. Men hun sover enda...og klokken er 2135

begyner vi med kvelds stellet i 19 tida så hun er i seng mellom 1930 og 2000.
da er hun så trøtt at det nesten går på overtrett...

Rundt kl.20[;)] Selv om han kanskje har hatt siste duppen sin til kl.18 så er han stuptrøtt igjen ved 20-tiden uansett! Så her er det mat,bading,mat og kos fra ca kl.19. Sover kanskje 30min, så er det opp igjen for litt kos, og etter det sover han til morgenen igjen[:)]

Back
Topp