leggetid ..

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
Når legger dere babyen for kvelden?

Har de siste dagene lagt henne rundt kl 21.00 .. har tidligere lagt henne senere, men opplever at hun kan være veldig vanskelig å legge dersom det drøyer til sent på kvelden .. virker som hun blir så overtrøtt, og da vil hun rett og slett ikke sove .. hun har også surva en del hvis vi legger henne sent! Prøver å få inn en rutine med i seng rundt 21.00, så satser på det går bra [:D]

Jeg har lagt Matilde opp i senga si ca 21.30 de siste dagene... har gått veldig bra, ganske overraskende egentlig.. [:D][:D]
Er godt med litt alene tid uten en baby på arm sånn seine kvelden... [;)] så håper det varer..  *krysser*

ORIGINAL: ~ruby~

Jeg har lagt Matilde opp i senga si ca 21.30 de siste dagene... har gått veldig bra, ganske overraskende egentlig.. [:D][:D]
Er godt med litt alene tid uten en baby på arm sånn seine kvelden... [;)] så håper det varer..  *krysser*

Ja det er også en av grunnene til at jeg vil prøve å legge rundt 21 tida (tar riktignok ofte opptil en time før hun sovner men!) .. det er deilig å få noen timer med alenetid før det er sengen på oss også [:D]

her ere baby på armen fram til kl 24.....[:@] etter det sover han fram til 6-7 tida.. skulle veeldig gjerne fått lagt han kl 20, og athan sov til 24 da, men neeeida..[&:]

Legger oss rundt ca i 22.00-23.00

Når babyene blir lagt, sovner de inn selv da? Har hatt litt problemer med det....

Jeg er dårlig på å gå å legge hun i sengen sin om kvelden, hun ligger å sover nede sammen med oss til vi skal opp å legge oss...hun har ikke lik søvnrytme hver dag faktisk....men det er vel ikke før de er 3 mnd man bør ha rutiner på de? så tror ikke jeg har "ødelagt" hun enda[;)]

Jeg går inn på soverommet kl 21 og gir henne mat og kos der før jeg legger henne. Synger litt og klapper på henne til hun finner roen, og så går jeg ut igjen. Som regel må jeg inn igjen noen ganger, men de siste to kveldene har hun sovnet ca kvart på ti, og sovet til mellom 3 og 4. Så jeg synes jeg har det veldig godt!! [;)]

Vi sliter om dagen ...Prøver å legge han fra 21:30 etter amming og bading ,men det er ikke snakk om at han vil sove ...I natt sovnet han 23:30 og da syns vi at vi var heldige [;)]

Ehm,må jo bare skryte litt å si at i går la jeg Maja kl 20, og da sov hun til 04.00 [:D][:D]
Alle dager er ikke like for å si det sånn,så dette r første gangen hun har sovet så lenge i strekk [:)]

Theo sover ikke i mer enn 3 timer før mat, og etter det er han våken annenhver time. Så de tre første timene av natta er dyrebare, derfor legger jeg han samtidig som oss, i 23 tiden! Men i kveld skal jeg prøve å legge han rundt 21.00 og se hva som skjer!

Jeg har begynt å ta på pysjen hans i åtte-ni tiden de siste to ukene. Da sover han i lekegrinda eller i senga si frem til jeg ska legge meg, og han får mat. Fra idag av skal jeg legge ham fra kl.21, for han sover som regel på den tiden uansett nå og da sover han lenge mellom måltidene. Gleder meg til å få litt rutiner!!!

Sovner babyene deres med en gang de legges? Her har det den siste tiden tatt lang tid .. virker som hun er skikkelig trøtt, men vil rett og slett ikke sovne .. kan være skikkelig seig til tider [8|] noen tips? 

Jeg gir en pupp, steller gutten og deretter går vi inn på soverommet for å gi siste puppen i senga våres. Etter puppen legges han i senga si, jeg synger nattasanger, putter smokken i munnen hans og bretter dyna rundt ham. Så sier jeg god natt og går ut og lukker døra. Da ligger sønnen min som oftest våken og sutter på smokken en stund før han sovner. Noen ganger må jeg inn ett par ganger og putte i smokken igjen, men jeg tar ham ikke opp når han har lagt seg, slik at han skjønner at det ikke nytte å grine seg til å komme opp! Altså; er det riktig ille, tar jeg ham klart opp...sånn at folk ikke tror jeg er slem mot gutten min!!!  

ORIGINAL: Bøllefrøet 22.mai

Jeg gir en pupp, steller gutten og deretter går vi inn på soverommet for å gi siste puppen i senga våres. Etter puppen legges han i senga si, jeg synger nattasanger, putter smokken i munnen hans og bretter dyna rundt ham. Så sier jeg god natt og går ut og lukker døra. Da ligger sønnen min som oftest våken og sutter på smokken en stund før han sovner. Noen ganger må jeg inn ett par ganger og putte i smokken igjen, men jeg tar ham ikke opp når han har lagt seg, slik at han skjønner at det ikke nytte å grine seg til å komme opp! Altså; er det riktig ille, tar jeg ham klart opp...sånn at folk ikke tror jeg er slem mot gutten min!!!  

Akkurat sånn er det her også! [:)]

ORIGINAL: Bøllefrøet 22.mai

sånn jeg skal prøve å få det til etter vi kommer fra ferie, legge han våken... blir nok en tøff innkjøring

Back
Topp