Leggetid?

Hvordan får dere dem i seng så tidlig!? Snuppa her sovner ikke før 22.30-23.30 (etter å ha stilt klokken).

Kjenner det kunne vært deilig å hatt litt voksentid på kvelden.. Noen som har tips?

Hun våkner til forskjellige tider hver morgen.. :/
Det mest henne som regulerer tiden. Men, i begynnelsen var hun ikke i seng før kl. 2.00. Det som funket var i forhold til kveldsrutiner. Nå forstår hun at etter bad er det mat og leggetid. Det tar tid, ikke stress med det!

Frøkna her i hus legger seg kl 20.00 og sover til mellom 06.00 og 07.00. Da får hun mat og sover til rundt 07.30-08.00. Da står vi opp og steller oss :)

Her legger jenta seg rundt 23.00-23.30, så får hun mat i 03- tiden, sovner rett etterpå og sover til 08-08.30 :) synes det er veldig behagelig. Jeg tar henne opp selv for å gi henne mat, i stedet for at hun skal våkne tidlig på morgenen å være skrubbsulten :p da får vi begge gode netter :))

Hvordan får dere dem i seng så tidlig!? Snuppa her sovner ikke før 22.30-23.30 (etter å ha stilt klokken).

Kjenner det kunne vært deilig å hatt litt voksentid på kvelden.. Noen som har tips?

Hun våkner til forskjellige tider hver morgen.. :/

Har ingen tips, vil bare gi/få litt sympati ;)
Min sovner også sent, er ikke trøtt før 21.30 tidligst, som regel 22.30. Morgenene varierer fra 06 til 10..

Gleder meg alltid til å slappe av med mannen/se litt tv på kvelden, men da er det jo leggetid for oss også.

Føler hun får for lite søvn på natten, men prøver å bare følge rytmen hennes enn så lenge.

De siste to dagene har vi lagt han halv sju/sju og sover ca til midnatt før han vil ha mat igjen. :)

Legger seg i 19-20 tiden, har som regel to måltider iløpet av natten :-) utrolig deilig for dere som har barn som sover hele natta allerede :-D

Back
Topp