Leggetid?

Ja, det er liksom ikke så lenge. 1-2 timer hadde vært bedre :p Sover best på tur her og, eller i bilen.
Absolutt! Lille her å elsker å kjøre bil, kan hylskrike når vi setter henne fast i stolen, men med en gang vi begynner å kjøre blir det stillt og tar ikke lang tid før hun sovner. ;)

Hun spiser oftest kveldsmat kl 19 sammen med resten av familien, med mindre hun sover da. Så henger hun med mens de store barna ordnes og legges for kvelden. Hun sovner oftest for natten et sted mellom 20 og 21, men det hender hun legger seg veldig mye tidligere en kveld og ikke våkner igjen. Storesøster legger seg (blir stille) kl 20, og det er egentlig veldig vanskelig å få sove hjemme hos oss før det. :p Noen ganger sovner babyen i armene mine mens jeg synger nattasang til storesøster, andre ganger er hun mer våken og blir med meg en halvtimestid på stuen etter det. Hun våkner vanligvis et sted mellom 05 og 08 om morgenene nå. Drikker melk noen ganger i løpet av natten, men jeg sover for godt til å registrere hvor mange ganger er natt. :p

Er du skikkelig A-menneske? Hadde aldri taklet å stå opp kl.6 hver morgen jeg :p Våkner lille før kl.8 får hun pupp i senga til hun dupper av igjen ;)

Når jeg skal på dagvakt må jeg opp 05:30 uansett, og må vekke eldstejenta kl 7 som skal på skolen, så gjør meg ingenting å stå opp kl 6. Har jeg først våknet får jeg ikke sovet igjen.

Når jeg skal på dagvakt må jeg opp 05:30 uansett, og må vekke eldstejenta kl 7 som skal på skolen, så gjør meg ingenting å stå opp kl 6. Har jeg først våknet får jeg ikke sovet igjen.
Skjønner, så du har begynt å jobbe igjen allerede? Dette er mi første, så har ingen andre jeg må sto opp i lag med, men det blir nok anderledes hvis vi får en til, da må jeg nok komme meg opp litt tidligere jeg å :P

Skjønner, så du har begynt å jobbe igjen allerede? Dette er mi første, så har ingen andre jeg må sto opp i lag med, men det blir nok anderledes hvis vi får en til, da må jeg nok komme meg opp litt tidligere jeg å :p

Nei, skal tilbake til jobb i begynnelsen av juni, men etter flere år med å stå opp tidlig blir det en vane ;)

Nei, skal tilbake til jobb i begynnelsen av juni, men etter flere år med å stå opp tidlig blir det en vane ;)
Skjønner, jeg har begynt på jobb kl.10 de siste årene og alltid vært b-menneske, så da er det tungt å komme seg opp før kl.8 :P

Varierer alltid litt etter hvordan hun har sovet iløpet av dagen. Grøt i 18-19 tiden, så et kvelds bad etterpå, sløyfer det innimellom, så er det senga og nattasang. Vil stort sett ikke ha flaske på kvelden da hun er mett erter grøt. Sovner mellom 19-20, og får mat 1 gang. Står opp i 07 tiden ☺️
Akkurat sånn har jeg det også. Får ikke lagt noe tidligere

Back
Topp