Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det ganske likt her å, gir henne grøt ca 19.30, så på med ny bleie og pysj før vi legger oss i senga og hun får nattapuppen sin. Men da våkner hun ikke igjen før mellom kl.23-01, og sover gjerne 4-5timer igjen nå (hadde en periode hvor hun våknet annenhver time, og da var jeg å helt i ørska) våkner igjen rundt kl.8, får pupp i senga og så står vi opp rundt kl.9Vi begynner med grøt rundt 19-19.30, så får han på seg pysj og legger seg ca 20, får litt melk på sengekanten og vi synger et par nattasanger. Stort sett har han sovnet innen 20.30, da sover han gjerne 1-1,5 timer før han våkner igjen og KREVER pupp selv om han ikke egentlig er så sulten. Så sovner han igjen, og så varierer det veldig hvor ofte han våkner etter det. Og jeg er så i ørska under nattammingene nå at jeg ikke klarer å følge med på klokka
Det er ganske nytt at han tar kvelden 20.30, da, frem til forrige uke syntes han ikke det var natten før 21-21.30
Er du skikkelig A-menneske? Hadde aldri taklet å stå opp kl.6 hver morgen jeg Våkner lille før kl.8 får hun pupp i senga til hun dupper av igjenLillemann får grøt litt før kl 18 og en liten skvett mme etter det. Sover så til kl 6 og får mme. Er våken til kl 10 og får grøt og en skvett mme, sover så til kl 12. Middag og en skvett mme kl 14 igjen, og sover ca 45 -60 min mellom 15 og 16.
Har nettopp hatt en sånn periode vi å at hun har våknet hver 2-3time på natt, men sovnet heldigvis fort igjen når jeg la henne til puppen. Men nå den siste uka har hun plutselig begynt å sove 4-5timer i strekk igjen, så det er deilig... så håper det blir 6-7timer å snartGrøt 17.45-18, kveldsstell, kveldskos i pysjen med bok før amming. Sovner som regel innen 19 hvis han sovner ved brystet. Ellers blir klokken fort 20. Bør helst ikke sove etter 15.30, da blir det senkveld. Våkner ca 4-5 ganger på natt, og har ofte en våkenperiode på 1-2t midt på natten for tiden. Står opp ca 7.
Høres ut som dere har fått en veldig fin og god rutine der ja, gleder meg til mi klarer å sove så lenge i strekkKveldsstell 18.30-19.00 (spørs om hun skal bade eller vaske). Får grøt ca 19.30, koser litt og er i seng til 20.00 (sovner i armene mine enda :/ ). Sover til 06.30-08.00. Våkner én gang i løpet av natten for mat.
Tror vi har vært heldig hun har sovet fint siden hun ble født. Var oftere oppe for pupp i starten selvfølgelig, men hun har sovnet med en gang etter mat hele tiden. Vi har mer trøbbel med dagsovingen vi, da. Kjemper mot søvnen og sover lite av gangen. Samtidig må vi bysse hele dagen og kvelden. Ganske tungtHøres ut som dere har fått en veldig fin og god rutine der ja, gleder meg til mi klarer å sove så lenge i strekk
Skjønner, hun her har vært veldig flink til å sove på dagen, de første 3-4månedene kunne hun fint sove 2-3timer i strekk. Nå sover hun fra ca 30min-1t om gangen. Men har vugge i stua, og vet ikke hva jeg skulle gjort uten den. Ellers så sover hun best når vi er ute å trillerTror vi har vært heldig hun har sovet fint siden hun ble født. Var oftere oppe for pupp i starten selvfølgelig, men hun har sovnet med en gang etter mat hele tiden. Vi har mer trøbbel med dagsovingen vi, da. Kjemper mot søvnen og sover lite av gangen. Samtidig må vi bysse hele dagen og kvelden. Ganske tungt
Ja, det er liksom ikke så lenge. 1-2 timer hadde vært bedre Sover best på tur her og, eller i bilen.Skjønner, hun her har vært veldig flink til å sove på dagen, de første 3-4månedene kunne hun fint sove 2-3timer i strekk. Nå sover hun fra ca 30min-1t om gangen. Men har vugge i stua, og vet ikke hva jeg skulle gjort uten den. Ellers så sover hun best når vi er ute å triller