Leggetid

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Når legges de små?

Her legges hun samtidig som oss enda (8 uker). Spiser ca kl 6, også på nytt kl 9. I mellom der sover hun en liten dupp. Sover da sjeldent før 11-12 (Når vi legger oss) så det virker ikke som hun er klar for å legge seg tidligere enda. Sover veldig godt på natta da

Hun er snart 12 uker og legger seg mellom 22-23 stort sett. Hun er ikke klar for å sove før kl er 23 ca , men har nå begynt å sove natten over:) sovet i 7-7.5 t før første måltid de siste dagene:)

Legger seg samtidig som meg. Dvs. mellom 22 og 23. Har prøvd et par ganger med litt tidligere legging alene før oss men da går jeg i skytteltrafikk mellom soverom og stue helt til jeg legger meg, så det prøver vi heller på nytt om en stund. Så lenge hun er passe trøtt og mett så legger hun seg greit i egen seng. Men i kveld hadde hun helt andre planer! Hyl og skrik så fort jeg nærmet meg sengen. Bare henge over skulderen og kikke seg rundt var godt nok... Gosj, hun har virkelig begynt å få sin egen vilje :/

Legger seg samtidig som meg. Dvs. mellom 22 og 23. Har prøvd et par ganger med litt tidligere legging alene før oss men da går jeg i skytteltrafikk mellom soverom og stue helt til jeg legger meg, så det prøver vi heller på nytt om en stund. Så lenge hun er passe trøtt og mett så legger hun seg greit i egen seng. Men i kveld hadde hun helt andre planer! Hyl og skrik så fort jeg nærmet meg sengen. Bare henge over skulderen og kikke seg rundt var godt nok... Gosj, hun har virkelig begynt å få sin egen vilje :/
Her liker lillemann at vi går i trapper. Kommer til å få de beina etterhvert :D eller ikke :p men viljen er på plass :p

Her tar vi kveldsstellet sammen med storebror på snart 2år, han legges ca kl 19, og mini legges alt mellom 19-21. Da sover han stort sett 4-5 timer før han våkner for mat, men de siste par dagene har han våknet annenhver time natta gjennom. :-(
Vi står også opp klokka 7 hver morgen.

Han legger seg mellom kl 19 og 20. Da er han absolutt klar for natta, og sovner raskt av seg selv faktisk. Han våkner rundt kl 01 og 05 for mat. Så sover han til ca 09.

Han tar kveld ca 22 :-) sover da til 1, får mat å sover videre til i 7tiden, litt mat til åsså våkner han å vil opp rundt 9 :-)

Her legges hun sammen med oss ca kl. 00 pga ar hun er urolig og ikke finner roen mellom 22-01. Så får hun mat rundt kl 03, 06, 09:30. Så steller vi oss og så er hun våken en stund før hun sover igjen til ettermiddagen med amming i mellom.

Han sover gjennom mesteparten av natten (med litt sutring pga magen), hvis vi legger han i 11-12 tiden på kvelden/natta. Før det er han lys våken og vil bare prate og kose :p

Back
Topp