Leggetid

Ca 21.30-23... Kommer an på hva som er på tven :P

Alt fra 21.30-24.00. Legger meg når samboeren legger seg :) Det synes jeg er koselig. Kunne aldri tenkt meg å legge meg alene. Hvis jeg ikke er trøtt finner jeg fram mobilen når han har SOVNA.

Mellom 21 og 22. Gravid og har toåring som er glad i å stå opp tidlig, så skal jeg komme igjennom dagen så blir det da. Men i går satt jeg oppe alene til midnatt og så film, for jeg visste at jeg skulle få sove lenge i dag. Himmelsk! :-)

Blir som regel ganske sendt her også. Kan legge meg mellom 23 og 01, men ligger ofte med en bok eller mobilspill før jeg sovner :)

Rundt 23:00, da ammer jeg mini og da sovner hun som regel. En sjelden gang blir det senere hvis hun ikke er klar for legging ;)

21-1. Tåler noen dager med lite søvn, men da må jeg ta igjen ved å legge meg tidlig en dag innimellom.

Blir som regel mellom halv 12 og 12 :) Altfor seint, men er et skikkelig B menneske så kunne vært våken hele natta om jeg hadde hatt mulighet :p

22.30-23, noen ganger seinere og da angrer jeg om morgenen. :p

Som regel 22.00-22.30. Står opp 06.30 om morgenen.

Rundt 22 tiden ca. Men i går feks sovna jeg mens jeg la 4 åringen. Så mannen kom å vekka meg 2130. Da pussa jeg tenner og la meg skikkelig :p

alt mellom 22-24 blir seinere og seinere nå når han er begynt å sove helt fra 20 tiden til klokken 7 uten oppvåkninger :p

Har lakenskrekk, så som regelmalt for sent :p blir vel en plass mellom midnatt og 01 eller 02..... :rolleyes:

Back
Topp