Leggetid

Han har lagt seg rundt ni nesten hver dag denne uken og sovna omtrent tvert! Vi har ikke måttet gå inn og roe/bysse. Han har pleid å sove 6 timer i strekk da, men inatt var det ca 8! Så nå har jeg sovet 6 timer sammenhengende og føler meg rett så opplagt! :) denne rytmen har han funnet helt selv, så vi har aldri hatt noe "tvangslegging".
 
I går sovnet han kl 20, riktignok i vogna. Ble flyttet over i senga etter mat kl 23. Sov fram til kl 8, med mat kl 23, 02, 04 og 06.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Min er nå litt over 2 mnd, og han legger seg alt mellom 20.00 til 23.00, og sover frem til sånn ca mellom 08.00 til 12.00:D Er utrolig glad for at han har et stort sovehjerte, og håper bare at dette ikke endrer seg :p
 
I går sovna snuppa litt før 19 og sov til 08 i dag, med mating i 05 tida,.. håper det fortsetter sånn!! <3
 
Idag sov hu til 09.45 og i tillegg har hu sovet fire timer i vogna, så hun var nok ganske sliten etter helga ja! Nå har jeg akkurat lagt henne, så håper hun sovner og sover til imorgen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har som sagt lagt seg til å sove rundt ni hver kveld. Idag viste han trøtthetstegn rundt halv åtte (ånei, krise, helt ute av rutine!). Da stelte vi ham, kosa og byssa litt også fikk han mat og ble lagt rundt klokken åtte. Han hyla og rope en del, og vi var ofte inne og roa/gav smokken. Da klokka bikka ni var det helt stilt der og han sov! Hurra, rutina funker enda :) spent på å se hvor lenge han sover før første mating.
 
Vi har ikke no fast leggetid. Lillemann har sjøl stilla inn leggetiden, og nå sovner han mellom 20 og 21. Vi steller han samtidig med storesøster i 19 tia, så når hun er i seng så går jeg ned å gir han mat. Og da sovner han som regel etterpå. Legger han i babyredet, og der ligger han til jeg legger meg. Våkner da for mat mellom 04 og 06. I natt våkna han i halv fem tiden. Putta smokken i han, og jammen sovna han ikke igjen. Så det ble mat først halv syv :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min gutt sovna kl 19.00 idag. Sover enda :) (00.40) men er våken noen ganger pr natt...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Igår prøvde jeg å legge kl. 20, sovna med en gang. Jeg var kjempefornøyd og tenkte at det gikk så fint, men kl. 21 våkna hu og var lys våken! Sovna ikke igjen før 22.30 og sov helt til 09.30 imorges med bare én mating.
Idag slukna hu 19.15 med alle klærne på, fikk ikke tatt noe kveldsstell. Sover fortsatt nå (kl.01). Skjønner meg ikke helt på henne jeg...
Spent på når hun våkner og vil ha mat.


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her sovnet han etter mat kl 21. Har så langt vært våken kl 23, 01, 03 og 04:30. Har spist hver andre time i over et døgn nå, begynner mildt sagt å bli litt sliten...og trøtt. Hadde vært deilig med litt mer enn 1,5 time sammenhengende søvn.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Igår prøvde jeg å legge kl. 20, sovna med en gang. Jeg var kjempefornøyd og tenkte at det gikk så fint, men kl. 21 våkna hu og var lys våken! Sovna ikke igjen før 22.30 og sov helt til 09.30 imorges med bare én mating.
Idag slukna hu 19.15 med alle klærne på, fikk ikke tatt noe kveldsstell. Sover fortsatt nå (kl.01). Skjønner meg ikke helt på henne jeg...
Spent på når hun våkner og vil ha mat.


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hu våkna for mat 04.45 og så sov hu helt til 09. Tror det var en som var sliten ja!
 
Lillemor har plutselig bestemt at leggetid er rundt 20, uten at vi har prøvd å justere tiden.. med storesøster flyttet vi 15 min nedover i mange uker og måtte sitte og holde i hånda og stryke på kinnet for at hun skulle sovne, men lillesøster bare sovner omtrent i det hun blir lagt ned!! Måtte det vare, deilig med litt kveld :)
 
Jeg legger begge barna før 19. Så godt å få igjen egentiden på kveld.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp