leggetid

justair

Gift med forumet
Når legger dere deres små?

Syns det er så mange som legger de tidlig så føler jo vi gjør det feil...

Nå legger vi han innen kl ni... da sover han til fem hvor han får mat, så står vi opp med han i åtte ni tiden.... Har lyst til å legge han tidligere, altså halv ni, for så å legge han kl åtte noen uker senedre men er så vanskeli å få sambo med på det for han er redd guttn vil opp så tili om morgen... men jeg syns det er godt å ha "alenetid" om kvelden

Har lagt han ilag med oss heilt til no. Dei gangene eg har prøvd å legge han tidligare har han hylskreke og så har eg tatt han inn igjen til oss. Var redd for at han ikkje var klar for å vera aleine og at han blei redd. Spurte hs om dette på mandag og ho sa ho meinte han ikkje var redd og at det burde gå bra. Så no har eg lagt han 9 og halv 10 dei to siste kvelane og det har gått bra :) har sutra litt og eg har måtta vera hos han ei stund, men så har han sovna! Hjelper nok at mor er trygg, så blir han trygg og :)

Vi legger henne en gang mellom 19.00-21.00. Varierer litt fra gang til gang. Ingen rutine enda og det varierer veldig om hvor lenge hu sover. Noen ganger til 05.00, men andre ganger til 24.00, el 02.00..

Prøver å få henne i seng til kl.20.30,men noen ganger funker ikke det i det hele tatt. Blir seinest i 22 tiden,og da sover hun til ca. 6.30-7.00 neste morgen.

Vi legger hun 19:30 sammen med de to eldste. Slik at vi får kvelden alene. Men nå har jeg en som er oppe MANGE ganger i løpet av natten for å spise. Er en skikkelig matmons.

Da var det jo ikke så ille å legg han i halv ni ni tiden... :P å er tydligvis heldi når det gjelder rutiner:) hihi...

Her har lillemor lagt seg kl 19-20 hver kveld i 3 mnd, men da måtte vi stå opp kl 5, noe som er litt vel tidlig her i huset;) Så siste 3 dagene har vi lagt henne kl 22, og i dag måtte jeg vekke henne 1230!! Stor forskjell gitt. Jeg liker å sove om morgenen, og har ingen problem med å ha henne oppe til kl 22, så da fortsetter vi slik fram til det begynner å nærme seg barnehagetid;-)

Han er i seng mellom 19.30 og 21.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Her har vi begynt å legge tvillingene mellom 19-20 og sover til alt fra 02-05 får mat og sover til ca 08 :) dette funker veldig bra her!

Etter vi har begynt å legge guten i 9 halv 19 tida dei siste dagane har han begynna å våkne fleir gonger om natta. Før sov han til 5, men no er han våken halv 11, rundt 3 og så 5... Men virker som det er godt for han å få lagt seg om kvelden, så får håpe det går seg til etterkvart.

Har ein liten som fortsatt sliter litt med magen, så her er det skriking om kveldane, og me legg han med oss i elleve-tolv tiden... Dei gangane han har sovna før har eg bært han til sengs, og det har gått fint:)

Mellom 19 og 20 :)

Prøver å legge rundt halv åtte, men han bruker lang tid på å roe seg og sovne. Trenger mye pupp og byssing som oftest, men heldigvis er det ikke skriking.

Vi legger henne en gang mellom 19.00-21.00. Varierer litt fra gang til gang. Ingen rutine enda og det varierer veldig om hvor lenge hu sover. Noen ganger til 05.00, men andre ganger til 24.00, el 02.00..

Blei aldri helt ferdig med dette innlegget..

Altså opp for å gi mat også sovner hu igjen :) Vi står som regel opp i 08.00 tida.
I natt feks sovna hu rundt 20.00. Sov til 00.30, sovna etter byssing og sov til 04.30. Sovna igjen etter byssing og sov til ca 07.00. Vi lå og dro oss til 08.00 da :)

Sovna ca 19.15 i dag:D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Idag sovna vi 19.45 ca. Måtte stå og riste i senga hennes. Når jeg slutta ble det bare leven. Men vips var hun borte. Der kom bare et lite " sukk", og så var det gjort. Søta mi :)

Mellom kl. 18 og 19 og sover til kl 8 på morgenen! Ammer to ganger iløpet av natten.

Sovner ca 19/20 tiden og sover til kl 5-6 og får mat, sover så til ca 7-8ish :-)

Back
Topp