Leggetid

når legger du deg?

• Antall som har svart
    46
Får du ikke lagt deg fordi du sitter her inne så lenge?? :p
Vi kan godt blokkere deg eller noe fra kl 23 til 7 altså.... ;) Eller trykke på knappen og faktisk slå av forumet ;)

(iallefall kunne jeg ønske at det gikk an innimellom)
haha... ja det hadde vært bra med en blokkering :P

stemte 20-22, men mange dager legger jeg meg 19.00 med ungene. kan godt sove 12 timer.

har manglet b12, men nå hevder legen at jeg ikke gjør det, skal kanskje ta utvidede blodprøver da.

Mellom 20:30 og 22:30. Som oftest ca 21:30.
Står opp kl 7 og har en ganske krevende hverdag.

Mellom 21.00 og 21.30. Er alene så har ingen å skravle med eller noe slik etter barna er i seng, da kan jeg like så godt kose meg under dyna med en bok :)

Da skal jeg ta til vettet, å gå å legge meg! Det er ingenting på tv, har ingenting på opptak, sikkert mye husarbeid og div.. Men jeg er trøtt som en strømpe! Så med det ønsker jeg alle dere med lakenskrekk eller dere som ikke har lagt dere, av andre grunner en god natt :) <3

trykka 22-00, men er vel egentlig fra 23-01 ;) Men som regel i tolv tiden da

Altfor, altfor sent :p

Bruker å legge med meg rundt 22.00-22.30 :)men må alltid sjekke BV før jeg sovner :p

Rundt 22-23. Før kunne jeg legge meg senere, men nå har jeg en ettåring som våker i 07-08 tiden, og da må jeg være opplagt :p

Bv appen har ødelagt leggetiden min :p
Bedre nå som det ikke er noe trolling da. Som jeg vet om hvertfall. Og har blitt flinkere til å sjekke siste gang FØR jeg går på badet. Hvis jeg sjekker når jeg er klar for senga får jeg aldri lagt meg. Lader mobilen om natta og har den på nattbordet,bruker def som klokke. Så hvis jeg "skal bare" da,så blir det fort seint.
Men det har faktisk blitt ca 23 i det siste så jeg syns jeg er veldig flink jeg :)

Back
Topp