Leggetid

når legger du deg?

• Antall som har svart
    46
Pleoer å være i seng til ca 23.00. Trenger den søvnen jeg kan få :P

Jeg blir supereffektiv på kveldene, og har da masse jeg skulle gjort. Så ender gjerne opp med at jeg ikke er i seng før 00.30.

Prøver å legge meg rundt 23, men det blir som regel senere.

Som regel ikke før 22.30. Skulle gjerne lagt meg tidligere!

Alltid i seng mellom halv elleve og elleve,bortsett fra på fredager,da legger jeg meg når senkveld slutter :-)

Etter at minsten har sovnet, så det varierer litt fra dag til dag. En gang mellom 22 og 01.

Mellom 23-24.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Mellom ni og ti:-)

Stort sett innen kl 24. Gutten min sovner ikke før rundt kl. 22, og trenger litt tid for meg selv før jeg legger meg. Sliter med søvn grunnet smerter. Dagen starter også alt, altfor tidlig. Det blir dermed få timer søvn på meg hvert døgn....

Vi må legge oss mellom kl 21 og 22 dersom vi skal få en noenlunde god morgendag. Har veldig urolige barn.

mellom 22-23, men i begynnelsen av svangerskapet la jeg meg samtidig med poden i 19-20 tiden.. Godt å slippe å være såååå trøtt :)

Her starter dagen kl. 06.00 så prøver å være i seng til 22.30. :)

Når "pleier" du å legge deg?

De siste ukene, etter jeg begynte aktivt på babyverden, er jeg ikke i seng før alt mellom 2-4 :sleep002

Får du ikke lagt deg fordi du sitter her inne så lenge?? :P
Vi kan godt blokkere deg eller noe fra kl 23 til 7 altså.... ;) Eller trykke på knappen og faktisk slå av forumet ;)

(iallefall kunne jeg ønske at det gikk an innimellom)

Back
Topp