Leggetid

når legger du deg?

• Antall som har svart
    46

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Når "pleier" du å legge deg?

De siste ukene, etter jeg begynte aktivt på babyverden, er jeg ikke i seng før alt mellom 2-4 :sleep002

Prøver å komme meg i seng kl23, men må stort sett innom BV app'n og FB selv om jeg før tannpussen satt på PC'n;)

alt for sent. må vente til barna sovner (det kan ta sin tid) og så gjøre det jeg ikke har fått gjort hver kveld før jeg tenker på senga om kveldene. så alt ifra 23-04.

alt for sent. må vente til barna sovner (det kan ta sin tid) og så gjøre det jeg ikke har fått gjort hver kveld før jeg tenker på senga om kveldene. så alt ifra 23-04.
det går som regel ganske kjapt å legge vesla, men enig i det andre du skriver ;)

23-01 sånn ca.

Brukte å legge meg rundt 22-23, nå blir klokken ofte 00-02.. Ikke bra ettersom jeg har søvnsykdom som gjør at jeg bør legge meg til samme tid hver dag..

Helst rundt 2230 tiden :)

Som regel mellom 22 og 23 men noen ganger tidligere for er oppe rundt 05.30 om dagen og når kvelden kommer så er jeg trøtt..

Husker ikke. Nå er jeg gravid og utslitt. Så normalt kl 20.00 - 21.00.

det koller ann på. Alt mellom ni og tolv på hverdagen. Er jeg alene hjemme i helgen kan jeg fint sitte oppe til to, tre, fire..

Så trøtt som jeg er for tiden så gjerne mellom 21 og 22

Ca 22 prøver jeg å komme meg i seng viss jeg skal være oppegående nestedag. Burde nesten lagt meg tidligere, men må ha litt av kvelden til husarbeid og kos.

Back
Topp