Leggetid

Shauri

Forumet er livet
VIP
Prøver å ikke stresse med dette med legging siden daniel aldri er klar for senga, men blir jo senere og senere for hver kveld. Nå har jeg tatt han med i senga for amming og håper virkelig han har tenkt å sove snart.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Lykke til med natten for dem begge! :)

Håper det går seg til snart!
Her varierer det endel enda.. Det var veldig fast i ca tre uker, men plutselig endret det seg. Hadde nok litt sammenheng med økedøgn tror jeg.

Varierer veldig:) kommer ann på når han sover på dagen:) sov fra 18.00- 22.30. Fikk mat og kos og sovnet igjen kl 23.30:)

Fie legger seg mellom 19 -22 avhengi a hvor mye hun sover på dagen :-)

Sent from my LT26w using BV Forum

Han sov fra midnatt, men veldig urolig. Måtte gi han tutten flere ganger frem til 00:44. Så sov han til 02:20. Igjen funket tutten. Og nå ammer vi.

Akkurat ferdig med ny ammerunde. Men nå må jeg bysse, da han ikke er enig i at vi skal sove mer. Dette blir en lang dag kjenner jeg.

Den siste tiden har han lagt seg mellom halv 8 og 21. Men man vet jo aldri...

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum

Akkurat ferdig med ny ammerunde. Men nå må jeg bysse, da han ikke er enig i at vi skal sove mer. Dette blir en lang dag kjenner jeg.

Høres veldig slitsomt ut.
Får du sovet noe på dagen?

Uff, ville han sove?:)

Back
Topp