Leggetid

Er vel mest kvelden og natten det er rutiner på her, hu får kvledsflasken ca 21, så rett i seng, da sover hun til 02-03, men i natt sov hun helt til 05, fikk sjokk.. Så sover hun til 08-10, varierer, det kommer ann på når hun fikk mat om natten, våken en time, halvaannen, så sover hun igjen..
 
Vi står opp ca kl 9 30, da er hun våken ca 1 1/2  time, sover til kl 12 30. Så er hun våken 2 timer og sover 3 timer til kl 17 30. Etter det kan hun være våken, gråte og duppe llitt av imellom gråting. kveldskollikken holder på alt fra 3-5 timer. Hun sovner som regel rundt kl 22-23. Spiser rundt 2-3 om natta og kl 05-06 om morgenen. Og igjen kl 8 30 og 11.
 
Trenger litt assistanse her! Mini legger seg aldri før 22.30, selv om hun er trøtt! Legger deres seg før? I så fall, hva gjør dere for å få de i seng? Jeg skulle så gjerne innført rutine på å få henne i seng før, på grunn av at jeg ofte er trøtt om kvelden og at det hadde vært godt å få litt alenetid med mannen før sovetid. Tips og råd mottas med takk :-)
 
Tenkte just på noe. Kan det være koffeinen jeg drikker om dagen som holder henne våken? I dag har jeg hatt både kaffe og noe cola, og hun har enda ikke sovna.
 
Back
Topp