Leggetid

Anlise

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Når legges barna?

Frøkna mi legger seg mellom 1900-1930 alt ettersom hvor trøtt ho er :)
 
begge mine legger seg kl 7. [;)]
 
Begge legger seg som regel 19.00

Fredager får hun være oppe så lenge hun vil, sovner som regel på sofaen innen 20.30.
Da spiser vi noe god mat på kvelden og litt snop. Å nå for tiden ser vi på det dyreprogrammet på tv2!
 
Som regel rundt 20.00 [;)] Av og til 19.-19.30 om han er veldig trøtt.
 
Her er det senge tid for minsta kl 18.30-19.00 og junior kl 19.00-19.30[;)]
 
Nå er vi inne i en periode der veslemor blir lagt alt fra 19-21 og Kasper alt fra 20 til 22. Det er fordi vi akkuratt har flytta inn i nytt hus og tikipappaen har vært mye borte. Derfor protersterer Kasper endel og nekter å sove før pappaen kommer hjem fra trening og lignende.
JEg gleder meg til vi får faste rutiner igjen.

Og sånn btw, hva gjør dere når barna står opp igjen og kommer frem for n-te gang? Føler jeg litt rådvill akkuratt der nå..
 
ORIGINAL: Miss Bloomwood

Nå er vi inne i en periode der veslemor blir lagt alt fra 19-21 og Kasper alt fra 20 til 22. Det er fordi vi akkuratt har flytta inn i nytt hus og tikipappaen har vært mye borte. Derfor protersterer Kasper endel og nekter å sove før pappaen kommer hjem fra trening og lignende.
JEg gleder meg til vi får faste rutiner igjen.

Og sånn btw, hva gjør dere når barna står opp igjen og kommer frem for n-te gang? Føler jeg litt rådvill akkuratt der nå..


Noen ganger får hun lov å komme å sitte på fanget i 5 minutter, men da er regelen at hun kun får sitte rolig på fanget, er ikke lov å tulle og herje å slik,
Ellers så sier jeg at du MÅ være i sengen din, du kan få en bok å kikke i men du har IKKE lov å gå ut av sengen din, det pleier å funke!
 
Hun legger seg som regel kl 19.00. Jeg spurte hs nå på 4 års kontrollen om hva som er normalt. Hun sa at de mener en 8 åring skal legges kl 20.00 (Ine legger seg kl 20.00) Så da ble det litt endringer. Nå legger ine seg 19.30. Melinda 19.00 og Martin Emiil 18.30.
 
Som regel er det stille og når de er lagt. Så klokken 20.00 er det IALLFALL stille i huset .LØVLI!![:D]
 
vi hadde klokken 19.00 helt til han ble 5 nå. så fikk han som en "gave" på bursdagen at fra nå av så var legge tiden klokken 20.00. gått fint det
 
Her legger snuppa seg 19.00-19.30 
 
Back
Topp