Leggetid!

Bruker229kas

Elsker forumet
Nå har vi en rutine på at Emilie legger seg i senga rundt halv 11-11 om kvelden, kan jeg prøve og legge hun kanskje halv 10-10 i stedet kanskje?[8|]

Her legger hun seg mellom 18 og 18.30 [;)]
Deilig med kveld og en unge som ikke er overtrøtt [:)] Så det ville jeg gjort ja [:)]

oi haha, men må du mate henne i løpet av kvelden da?
ORIGINAL: fruit

ORIGINAL: Emilie 28.09.10

oi haha, men må du mate henne i løpet av kvelden da?
ORIGINAL: fruit

Nei, ikkje før kl er ca 02 [:)] Så rundt kl 06 igjen...

Det hørtes mega deilig ut da hehe, men hun pleier og sove rundt 8 kunne kanskje lagt hun da, men tipper hun sover 1 time så lys våken igjen[&:]

ORIGINAL: Emilie 28.09.10

Det hørtes mega deilig ut da hehe, men hun pleier og sove rundt 8 kunne kanskje lagt hun da, men tipper hun sover 1 time så lys våken igjen[&:]

Ja, slik var det med oss også LENGE! La henne mellom 19.30 og 20- sov en halvtime-time, så skriking i to tre timer.. Eneste som hjalp var når vi la henne tidligere....
Steller henne rundt kl 18, så mat inne på rommet i mørket og rett til sengs.. [:)]
Av og til det tar litt tid før hun sovner, men sover om regel når kl er 19... *bank i bordet!!!*[8D]

Ja, det ville jeg prøvd på! :)

Her legger han seg kl 19, samtidlig som storebror.
Sover da til 1-2tiden for mat så videre til 8-9

Ja som jeg gjorde med Linnea, så la jeg henne i 23 tiden de to første mnd også gikk jeg gradvis ned en halvtime og det gikk supert.
Hadde tenkt å gjøre det samme med Stian og det gikk rett fra 23 til 21 og nå legger jeg han mellom 20-20.30 som oftest og det er deilig.
Så jeg gikk fortere ned på leggetiden med sistemann, egentlig fordi jeg er mye mer sliten nå enn med første mann og da er alene tiden gull verd.[:)]

Ja bedre det og gjøre det gradvis trur jeg[:)]
ORIGINAL: heart86

ville prøvd en halvtime tidligere til å begynne med[:)]

Ville absolutt prøvd å innføre tidligere og tidligere leggetid. Etter vi begynte å legge lillegutt 19:30-20:00 kan vi gjøre andre ting enn byssing av overtrøtt baby på kvelden [8D] utrolig deilig!

Her legger hun seg mellom 19 og 20, hun styrer det litt selv. Som regel blir det nærmere 20 enn 19!!
Hun la seg samtidig med oss den første tida så har hun egentlig styrt selv når hun skal legge seg tidligere.
Jeg hadde liksom en plan om gradvis og legge henne tidligere men hun styrte selv og kom fortere i mål enn det planen min var[:)]

Da vi begynte med tidlig legging sa helsesøster ca 15min tidligere hver dag så det ikke skulle bli sånn bråtidlig!! at babyene venner seg til det!! funket veldig fint her!! [;)]

Oi, det var sent - du får ingen alenetid stakkar [8D] Her legges hun mellom 20-21, jobber oss ned mot 20tiden - da sover hun til 00-03 (varierer litt), får mat og sovner igjen. Får mat noen ganger iløpet av natta og vi står opp mellom 9 og 10 [8D]

Vi flytta og leggetida et kvarter hver dag. Etter ei uke la han seg to timer tidligere uten problem. Men våkner tidligere for mat da, og starter dagen tidligere neste morgen!

Legger henne samtidig som søstra, rundt 19-19.30. De siste dagene har hun ikke trengt mat før jeg legger meg,mens tidligere fikk hun mat en gang før jeg la meg.

Får grøt og pupp før jeg legger henne,er hun ikke trøtt så ligger hun i senga å pludrer til hun sovner.

Back
Topp