leggetid

Kakemonsen

Flørter med forumet
jeg tenkte litt å begynne med leggetid på snuppa[;)] legge henne i 8-9 tiden..men så tenkte jeg at hvis jeg skal i feks forening en kveld og gir henne og legger henne rett før jeg går og hun feks våkner å er sulten før jeg kommer hjem....da må jeg vell pumpe et lager til han far i huset da[:'(]

eller om jeg bare skal vente til hun er 4 mnd og kan gi henne litt grøt på kvelden før leggetid og dermed metter mer lengre[:D]?

Skal du ikke ut av huset før lille er 4 mndr?
Ville pumpet litt og fryst jeg, så kommer du deg ut litt..

jeg har henne med meg hver gang[:)]

et ork den dr pumpingen kommer så lite melk hver gang[:'(] pumper ca 20 min etter hun har fått pupp venter jeg lenger så er det ikke nok til henne når hun skal ha mat et par timer etterpå føler jeg[:'(]

Her gis det bare MME hvis jeg skal ut en tur...[:)] Stresser ikke med pumping selv. 

ORIGINAL: Cec*

Her gis det bare MME hvis jeg skal ut en tur...[:)] Stresser ikke med pumping selv. 

Får du ikke melkespreng da?[:)][8D]

Hørtest fint ut[:D]

ORIGINAL: Malla_85

ORIGINAL: Cec*

Får du ikke melkespreng da?[:)][8D]

nei, ikke når jeg hopper over bare 1 måltid[:)] kjenner jo at puppene er fyllt opp, men har aldri vondt[:D]

men, er ikke det litt hardt for magen med 160ml med mms hvis de ikke har fått detfør?

Hvis dere er på besøk da er dere hjemme til 8-9 for at barnet skal legge seg?

ORIGINAL: Kakemonsen

men, er ikke det litt hardt for magen med 160ml med mms hvis de ikke har fått detfør?

hm... si det. noen er jo mer var for MME enn andre. kanskje lurt å prøve en gang med litt å se før du prøver full flaske? Her gikk det veldig fint. Svigers sko passe en gang å da fikk han flaske i 12 timer, å det gikk fint uten magetrøbbel for mini her [:)]

He he så bra[:D]

jeg har henne med meg hver gang[:)]

Da skjønner jeg ikke spm. i hovedinnlegget..

Hvis dere er på besøk da er dere hjemme til 8-9 for at barnet skal legge seg?

Han legger seg 7, så vi er hjemme til 6. Jeg er alltid hjemme selv på kvelden for å legge, men hvis jeg evnt. drar ut en formiddag/ettermiddag så kan han få flaske hvis jeg ikke er hjemme. Eller hvis sambo drar på besøk med småen med seg og jeg er hjemme f.eks.. Men dette skjer jo uhyre sjeldent.. type nesten aldri.

Anbefaler å pumpe ved første amming om morgenen, da har du sannsynligvis mest melk, og produksjonen er bra. Jeg pleier å pumpe fra en pupp mens han ammer den andre.

He he det er desv ikke sjangs her for hu spiser begge tomme[:)]

He he det er desv ikke sjangs her for hu spiser begge tomme[:)]

Jo mer du pumper, jo mer melk får du jo.
Jeg har noen perioder hvor jeg pumper litt (ikke mye, synes det er sååå kjedelig), nok til at vi alltid har litt i fryseren så jeg kan ta meg en tur på trening etc i ny og ne mens mannen mater og legger. Vi legger kl 20.00. Når vi etterhvert tar han med hvis vi skal på middagsbesøk til noen tenker vi at vi tar på han pysj og forsøker å legge han i baggen til vogna kl 20 (ihvertfall mens han er så liten...). Så opprettholder vi liksom rutinene selv om vi er borte.

Back
Topp